دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

دکتر میبدی در افتتاحیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی:

تلاش دانشگاه صنعتی اصفهان برای اقتداربخشی کشور در عرصه‌های مختلف

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در آئین افتتاحیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: مفتخریم که اعلام کنیم در دانشگاه صنعتی اصفهان کارهای بسیار خوبی برای اقتداربخشی کشور در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان: سیدعلی‌محمد میرمحمد میبدی در آئین افتتاحیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حضور بسیار گرم و مبارک همه ورزشکاران دانشگاه‌های کشور را در دانشگاه صنعتی اصفهان که مزین به حضور 146 شهید بزرگوار است گرامی داشت.

وی با اشاره به شرایط دمایی اصفهان در چند روز اخیر عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی امسال و گرمای شدیدی اصفهان را در بر گرفته است، پیشاپیش بابت کاستی‌های موجود در این زمینه عذرخواهی کرده و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان خود باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: از همه عوامل اجرایی که تلاش بسیاری برای برگزاری این برنامه کرده‌اند و به ویژه از دانشجویان تیمیار که در کنار مسئولان دانشگاه حضور دارند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ورزش، تحصیل و تهذیب در کنار یکدیگر تاکید دارند، گفت: امروز مفتخریم که اعلام کنیم در دانشگاه صنعتی اصفهان کارهای بسیار خوبی برای اقتداربخشی کشور در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش انجام شده است؛ در این راستا در خوابگاه‌های دانشجویی دختران این دانشگاه باغی با عنوان باغ مروارید طراحی شده که شامل مجموعه‌ای از سالن‌ها و زمین‌های ورزشی رشته‌های مختلف مثل والیبال، بسکتبال و بدنسازی است.

میبدی ادامه داد: این کار در دولت سیزهم انجام شد تا دانشجویان دختر جمهوری اسلامی ایران بتوانند به راحتی در محل زندگی خود ورزش کنند و تمرینات خود را در کنار سالن‌های دیگری که در دانشگاه وجود دارد دنبال نمایند.

وی با اشاره به افتخارات دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: قدوم شما را به دانشگاه صنعتی اصفهان که پرورش‌دهنده بزرگانی همچون شهید فخری‌زاده است گرامی‌ می‌داریم؛ دانشگاهی که اولین رادار جماران را طراحی کرد و به مدد دانشجویان آن پیمایش دریایی در کل اقیانوس‌ها اتفاق می‌افتد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: حضور اقتدارآفرین شما در کنار برزرگان و معلمان شما زمینه‌های امنیت شما و خانواده‌هایتان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/V0gkQ
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: