پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

رونمایی از محصول دانش بنیان مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته الکتروموتور با حضور سخنگوی دولت

با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از تعدادی از محصولات غرفه پیشگامان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری؛ علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول ، ۲۵ محصول به عنوان طرح‌های برتر در این دوره از نمایشگاه اینوتکس2024  انتخاب شده‌اند که چهار طرح به‌عنوان طرح برتر انتخاب شد که با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت رونمایی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برپایی نمایشگاه‌ها کم کردن فاصله صنعت از بازار است و شرکت‌های هرمزگانی تاکنون همواره جزء شرکت‌های برتر این حوزه بوده‌اند.

نصیری بیان کرد: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان هرمزگان از لحاظ کیفی در جایگاه خوبی نسبت به سایر رقبای خود قرار داشته و همواره حضور فعال در عرصه فناوری دارند.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان بیان کرد: یکی از شرکت‌های فعال استان هرمزگان در حوزه الکترونیک که در سال ۱۴۰۲ به صورت نوپا دانش‌بنیان شده و روی تحقیق توسعه محصولات مرتبط با کنترل و مانیتورینگ الکتروموتورها متمرکز است.

این شرکت توانسته تجهیزی جهت کنترل مانیتورینگ و حفاظت پیشرفته الکتروموتورهای Low Voltage را فراهم کند.

وی افزود: این محصول برای حفاظت و کنترل موتورهای فشار ضعیف در برابر خطاهای جریانی و تنش‌های دمایی طراحی شده است به طوری که با نمونه‌برداری از جریان‌های موتور و حذف نویزهای فرکانس بالا تجزیه و تحلیل سیگنال را به صورت هارمونیکی انجام می‌دهد و با استخراج مؤلفه اصلی و همچنین محاسبات مقادیر موثر جریان رویدادهای خطا را به صورت برخط شناسایی و ذخیره می‌کند.

https://stnews.ir/short/4xXK4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت