دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

فعالیتهای علم و فناوری در دانشکده پرستاری شهرستان شیروان

شورای پژوهش و فناوری، کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته های مختلف EDO برای انجام فعالیت های علمی، پژوهشی، فناوری، ژورنال کلاب ها، کارگاه‌ها، سمینارها و .... در دانشکده پرستاری شهرستان شیروان فعال شدند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : محمد کریم صابری، رئیس دانشکده پرستاری شیروان، در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری خراسان شمالی گفت: این دانشکده در حال حاضر ۱۰ عضو هیات علمی دارد و بیش از ۲۰ نفر از اساتید مدعو نیز به صورت حق التدریس با دانشکده همکاری می کنند. اعضای هیات علمی دانشکده حدود ۱۰۰مقاله در پایگاه های معتبر بین المللی isi،scopus،PubMed منتشر کردند و در بیش از ۵۰ طرح پژوهشی به عنوان مجری و همکار مشارکت داشتند.

صابری در خصوص مراکز رشد افزود: ساختار دانشگاه علوم پزشکی به این شکل است که در معاونت تحقیقات و فناوری سه مدیریت وجود دارد؛مدیریت پژوهش،مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و مدیریت توسعه فناوری اطلاعات‌ که مراکز رشد زیر مجموعه مدیریت توسعه فناوری اطلاعات‌ است و ما با مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همکاری می‌کنیم ولی در حال حاضر مرکز رشد مستقل نداریم البته پیگیر هستیم که این کار را انجام بدهیم.

رئیس دانشکده پرستاری شهرستان شیروان اعلام نمود: در راستای توسعه علم و فناوری، شورای پژوهش و فناوری، کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته های مختلف EDO را فعال کردیم تا اساتید و دانشجویان فعالیت های پژوهشی، علمی، کارگاه ها، ژورنال کلاب ها، شرکت کنگره ها و سمینار ها را انجام دهند. سال گذشته در دو کنگره ملی دانشجویی مازندران و کنگره اصفهان ۱۰ مقاله از دانشجویان ما پذیرفته شد که به طور کلی در حوزه تحقیقات دانشجویی، دانشجویان ما بسیار فعال هستند.

او عنوان کرد: یکی از واحدهایی که در معاونت آموزشی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی وجود دارد مدیریتی به نام EDC یا مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی است و در دانشکده ها EDOهایی وجود دارد که زیرمجموعه همان EDC است که EDO دانشکده را سال گذشته فعالتر کردیم و کمیته های مختلفی از جمله کمیته برنامه ریزی درسی،کمیته توانمندسازی اساتید،کمیته ارزشیابی،کمیته اعتباربخشی،کمیته مشورتی دانشجویان،کمیته پژوهش در آموزش،کمیته آموزش مجازی،کمیته استعداد درخشان و المپیاد،کمیته اخلاق حرفه ای در آن به صورت زیر مجموعه تشکیل دادیم.

صابری بیان کرد: چندین کتاب درسی در حوزه پرستاری و فوریت های پزشکی توسط همکاران این دانشکده منتشر و تدریس می‌شود و در سال اخیر اقدامات زیادی در حوزه های زیرساخت، آموزش، پژوهش، فرهنگی دانشجویی و کمیته تحقیقات دانشجویی انجام شده است.

گفتنی است دکتر صابری دانشیار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با ابلاغ وزیر عضو هیأت ممتحنه و ارزشیابی و با ابلاغ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، عضو کمیته علم سنجی وزارت بهداشت است‌ و در سه سال سال گذشته بعنوان پژوهشگر برتر در جشنواره پژوهش شناخته شده است. او دارای ۵۰ مقاله در پایگاه بین المللی اسکوپوس و حدود ۷۰ طرح پژوهشی است و از اردیبهشت۱۴۰۲ بعنوان رئیس دانشکده شهرستان شیروان مشغول به خدمت است و این دانشکده در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده که دارای رشته های پرستاری، فوریت های پزشکی و مامایی است و ورودی دانشجویان با کنکور سراسری است، این دانشکده زیر مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی است.

فعالیتهای علم و فناوری در دانشکده پرستاری شهرستان شیروان
https://stnews.ir/short/4ZJ8Z
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: