همایش‌ها و جشنواره‌ها

نمایشگاه «ایران ایتکس» برگزار می شود

نمایشگاه ایران ایتکس، با هدف کاریابی، اشتغال و رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه از ۱۸ تا ۲۰ مهر در برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : نمایشگاه ایران ایتکس، با هدف کاریابی، اشتغال و رونمایی از محصولات و خدمات نوآورانه از ۱۸ تا ۲۰ مهر در برج میلاد برگزار می شود.

این نمایشگاه توسط گروه فناوری اطلاعات شریف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور  برگزار خواهد شد.

سومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس IRAN ITEX ۲۰۲۴ با محوریت کسب و کار‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارتباطات، مخابرات و هوش صنوعی  است.

کاریابی و اشتغال (دریافت رزومه و تامین نیروی انسانی به صورت تخصصی)، عرضه فناوری ها، نوآوری‌ها و رونمایی از دستاورد‌های جدید و انتقال تجربه و دانش محورهای این همایش به شمار می رود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های انتقال تجربه از افراد برجسته و مدیران موفق و پنل چالشی استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد خواهد کرد.

https://stnews.ir/short/V10jd
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: