علم پاسخ میدهد: چگونه در عصر اسمارت‌فون‌ها شب‌ها راحت به خواب برویم؟

کد مطلب: 84044  |  تاريخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸  |  ساعت: ۰۹:۴۸


علم پاسخ میدهد: چگونه در عصر اسمارت‌فون‌ها شب‌ها راحت به خواب برویم؟

فعالیت‌های روزانه باعث می‌شود ذهن ما با افکار، ایده‌ها، نگرانی‌ها و داستان‌هایی که خود را بارها و بارها تکرار می‌کنند سرریز شود. قبل از رفتن به رختخواب، ذهن خود را خالی کنید. قبل از آماده شدن برای رختخواب، موتور شما باید کمی خنک شود. استراحت کنید، روی زمین دراز بکشید، در رختخواب بنشینید یا راه خود را برای استراحت پیدا کنید. همه ما فعالیتی داریم که به وسیله آن آرامش می‌یابیم. درست قبل از خواب آن فعالیت را انجام دهید.

زمان قبل از خواب مقدس است. آن‌چه شما قبل از خواب انجام می‌دهید، تعیین می‌کند که چقدر خوب می‌خوابید و آیا روز بعد با انرژی از خواب بیدار می‌شوید یا نه. اگر صبح که از خواب بیدار شوید خسته و بی‌انرژی باشید، کارهای روزانه بی‌فایده می‌شوند. اگر شب قبل به خوبی نخوابیده‌اید، خارج شدن از رختخواب و پرانرژی بودن برایتان دشوار خواهد بود. روز شما از شب قبل شروع می‌شود. قبل رفتن به رختخواب این کارها را امتحان کنید.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری و به نقل از psiloveyou، یکی از تغییرات در طول خواب، بی حرکتی عمومی و شل شدن برخی ماهیچه‌هاست. در زمان خواب، انسان‌ها و حیوانات می‌توانند رؤیا ببینند. این رؤیاها، بر اثر حرکات سریع چشم است. دست‌ها و پاها در زمان خواب حرکت می‌کنند. در خواب، انسان‌ها معمولاً بین ۲۵ تا ۴۰ بار موقعیت خود را در طول شب تغییر می‌دهند. حرکات بدن در طول خواب ارتباطی با عمق خواب ندارد. خوابیدن نیاز به مهارت دارد، سعی کنید این نکات را برای به خواب رفتن رعایت کنید.

برای داشتن یک روز پرانرژی قبل از خواب این کارها را انجام دهید.

ذهن خود را خالی کنید: فعالیت‌های روزانه باعث می‌شود ذهن ما با افکار، ایده‌ها، نگرانی‌ها و داستان‌هایی که خود را بارها و بارها تکرار می‌کنند سرریز شود. قبل از رفتن به رختخواب، ذهن خود را خالی کنید. خود را آرام کنید: قبل از آماده شدن برای رختخواب، موتور شما باید کمی خنک شود. استراحت کنید، روی زمین دراز بکشید، در رختخواب بنشینید یا راه خود را برای استراحت پیدا کنید. همه ما فعالیتی داریم که به وسیله آن آرامش می‌یابیم. درست قبل از خواب آن فعالیت را انجام دهید.

توصیه‌های دیگری که آرامش را برای به خواب رفتن برای شما به ارمغان می‌آورد از این قرار است:‌ دوش آب گرم بگیرید: دوش قبل از خواب یک روش عالی برای استراحت است. از ساعت 8 شب خوردن را متوقف کنید: خوردن درست قبل از خواب ایده بدی است. معده‌ی شما به استراحت و زمان نیاز دارد. با شریک زندگی خود وقت بگذارید: وقت گذراندن با شریک زندگی خود راهی برای برقراری روابط انسانی قبل از خواب است. نگرانی هایتان را کنار بگذارید: رفتن به رختخواب با کلی نگرانی نمی‌گذارد تا بخوابید. به موفقیت‌های خود فکر کنید. قبل از خواب از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنید. و در نهایت باید قدردان داشته‌هایتان باشید.

انتهای پیام/

تیمور خسروی

 


http://stnews.ir/content/news/84044/علم پاسخ میدهد: چگونه در عصر اسمارت‌فون‌ها شب‌ها راحت به خواب برویم؟

چاپ خبر