دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان اعلام کرد:

افزایش 17 کد رشته جدید با تضمین اشتغال به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان و آغاز ثبت نام

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان با اعلام این خبر که ۱۷ کد رشته جدید با تضمین اشتغال به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان اضافه شده است؛ گفت:ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تارخ 19 الی 24 شهریور ماه و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از تاریخ 21 الی 26 شهریور ماه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان: غلامرضا مالکی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در پذیرش مهرماه، در ۲۱ مرکز و در قالب ۱۲۴ رشته در مقطع کاردانی و ۱۰۲ رشته در مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان پذیرش خواهیم داشت. از این تعداد کد رشته، ۱۷ کد رشته، رشته‌های جدیدی هستند که به صورت تضمین اشتغال اجرا خواهند شد.  

مالکی افزود: برای این ۱۷ کد رشته، حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت پیش‌بینی شده است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم مراکز مجری برای این ۴۰۰ نفر تعهد اشتغال داشته‌اند. 

وی با بیان اینکه از سال گذشته تا به امروز فقط یک مرکز جدید به نام دانشگاه علمی کاربردی شهرک سلامت ارم را داشته‌ایم، ادامه داد: از مهرماه سال گذشته هیچ مرکزی اجازه فعالیت پیدا نکرد مگر اینکه بحث تضمین اشتغال رشته‌ها را به عهده بگیرید.

سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان یادآور شد: مرکز هلال احمر یکی از مراکز تخصصی ما است که بنا به دلایلی از سال گذشته نتوانستیم از ظرفیت هلال احمر استفاده کنیم، اما با مصوبه‌ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجددا از مهر امسال با چهار کد رشته ما این مرکز را در جمع مراکز علمی کاربردی استان خواهیم داشت. 

غلامرضا مالکی در پایان اضافه کرد: ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تارخ 19 الی 24 شهریور ماه و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از تاریخ 21 الی 26 شهریور ماه آغاز انجام خواهد شد.

 

 

افزایش 17 کد رشته جدید با تضمین اشتغال به رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان و آغاز ثبت نام

 

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/Vpo1P
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: