دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

رئیس دانشگاه آزاد یزد:

برگزاری «جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع)» در یزد

دکتر دهقانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری بنیاد علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برای سومین سال متوالی «جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع)» را برگزار می‌کند.

دکتر «محمدرضا دهقانی اشکذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار  خبری علم و فناوری یزد از برگزاری جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر در یزد خبر داد. 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری بنیاد علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت برای سومین سال متوالی «جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع)» را برگزار می‌کند.

دکتر دهقانی گفت: سال گذشته آثار ارسالی به این جشنواره مورد استقبال دانشجویان و علاقمندان اهل بیت قرار گرفت و 300 درصد افزایش داشت. 

وی ادامه داد: این جشنواره هر سال یک بخش عمومی و تخصصی دارد و امسال محور یکی از بخش‌های تخصصی پرداختن به زیارت جامعه کبیره است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه یکی از بخش‌های اصلی در این جشنواره معرفی ظرفیت بی‌نظیر امام و امامت از یادآور شد زیارت جامعه کبیره هم به جهت محتوا و غنای معنوی و آرایه‌های شعری ظرفیت بزرگی دارد و راهنما و نقشه مسیر است.

وی همچنین محورهای جشنواره را شامل سه بخش دانست و گفت: فضایل و برجستگی‌های حماسی و معنوی، شناخت و حمایت از امام زمان خویش، سجایای اخلاقی و الگو برداری از شخصیت حضرت علی اکبر(ع) برای نسل جوان و نقش جوانان در اقتدار ایران اسلامی از مهم ترین آنها است

دکتر دهقانی ادامه داد: هدایای جشنواره شامل تندیس و لوح تقدیر است و جایزه نقدی شامل ۵ تا ۱۵ میلیون تومان با در نظر گرفتن بخش های مختلف این جشنواره است.

رئیس دانشگاه آزاد یزد در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سومین جشنواره بین المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر (ع) به سایت جشنواره به نشانی Emamat.iau.ir مراجعه کنند.

خبرنگار: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/4AWng
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: