دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

تکمیل چرخه آموزشی در ماشین‌سازی اراک برای تربیت نیروی صنعتی ماهر

با تکمیل چرخه آموزشی در ماشین‌سازی اراک، بزرگترین مجموعه آموزشی صنعتی کشور به تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش‌های مختلف صنعت می‌پردازد. این مرکز با همکاری آموزش و پرورش استان مرکزی و راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای، گامی مهم در تأمین نیازهای صنایع کشور برداشته است و در سال جاری تعداد قابل توجهی دانش‌آموز جذب کرده است.

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری از استان مرکزی؛ بزرگترین مجموعه آموزشی صنعتی کشور، شامل هنرستان و دانشگاه علمی و کاربردی، با هدف تربیت نیروی صنعتی ماهر در اراک فعالیت می‌کند. 

مرکز آموزش ماشین‌سازی اراک به‌عنوان یک بخش کلیدی از این مجموعه، با فراهم‌سازی امکانات جامع آموزشی و پژوهشی به آموزش نیروهای متخصص برای نیازهای صنعتی کشور پرداخته است.

با تکمیل چرخه آموزشی در هنرستان و دانشگاه علمی و کاربردی، بزرگترین مجموعه آموزشی صنعتی کشور در اراک، در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند. 

این مجموعه با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته و برنامه‌های آموزشی متنوع، به تربیت نیروی متخصص در حوزه‌های مختلف صنعتی پرداخته و نقش مهمی در توسعه صنعتی کشور ایفا می‌کند.

امینی نژاد رئیس مرکز آموزش ماشین سازی اراک بیان کرد: توجه ویژه به آموزش نیروی کار ماهر صنعتی در برنامه‌های راهبردی ماشین‌سازی اراک قرار گرفته است. هدف از بازگشت این مرکز به چرخه فعالیت، تربیت و تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص برای گروه‌های صنعتی است. به همین منظور، هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای ماشین‌سازی اراک، با همکاری اداره آموزش و پرورش استان مرکزی در مجاورت کارخانه تأسیس شده و در سال جاری اقدام به جذب دانش‌آموز کرده است.
حاصلی، مدیر هنرستان شهدای ماشین‌سازی اراک، اعلام کرد که امسال در هر رشته بیش از ۳۰ دانش‌آموز جذب شده است. 

وی افزود که با توجه به امکانات کافی موجود در این مجموعه، تمامی شرایط برای تربیت نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز صنایع استان مهیا است.

 

 

 

 

 

https://stnews.ir/short/NDbxJ
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: