پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری ,پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد

هلدینگ های بنیاد تعاون بسیج از حمایت های سرمایه‌گذاران یادآور شد و افزود:یکی از ظرفیت های حمایت از این شرکت ها هلدینگ پیشگامان می باشد که در پارک علم و فناوری کردستان مستقر می باشد و همواره درحال حمایت های مادی و معنوی به شرکت ها و واحد های فناور می باشد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری در این جلسه، مسئول گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید کرد. وی گفت: "بنیاد تعاون بسیج آمادگی دارد تا از طریق ارائه تسهیلات و حمایت‌های مالی و معنوی، به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کند تا ایده‌های خود را به مرحله اجرا برسانند."

در ادامه این جلسه، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان به ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود پرداختند.

میر صالح پور با استفاده از ظرفیت های هلدینگ های بنیاد تعاون بسیج از حمایت های سرمایه‌گذاران یادآور شد و افزود:یکی از ظرفیت های حمایت از این شرکت ها هلدینگ پیشگامان می باشد که در پارک علم و فناوری کردستان مستقر می باشد و همواره درحال حمایت های مادی و معنوی به شرکت ها و واحد های فناور می باشد.

نماینده شرکت پیشگامان در استان کردستان در راستای تحقق شعار سال افزود: این جلسه با هدف ایجاد تعامل بین شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در این حوزه برگزار شد.

عینی با تشکر از حمایت های پارک علم و فناوری از همکاری با هلدینگ پیشگامان در راستای کمک به شرکت های نوپا یادآور شد ما با حمایت بنیاد تعاون بسیج و هلدینگ پیشگامان توسعه فرایند دانش توانسته‌ایم در مسیر پیشرفت شرکت ها حمایت های موثری ایجاد نماییم که در تلاش هستیم به آن بیافزاییم.

عینی در ادامه نتایج این نشست ها را بر شناسایی نیازها و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد زمینه برای همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و هلدینگ های بنیاد تعاون بسیج و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان بیان کرد. 

عینی در ادامه بر لزوم تداوم برگزاری این جلسات تاکید کرد و گفت این نشست از آن جهت اهمیت دارد که می‌تواند به رونق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور کمک کند. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با استفاده از حمایت‌های مالی و معنوی که از طریق این نشست‌ها به آنها ارائه می‌شود، ایده‌های خود را به مرحله اجرا برسانند و زمینه را برای ایجاد اشتغال و ثروت در کشور فراهم کنند.

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد
https://stnews.ir/short/4ZODe
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: