دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

حضور 20 جهادگر موسسه خاتم الانبیاء برای کمک به کنکوری‌های سربیشه

حضور جهادگران موسسه عدالت گستر خاتم الانبیاء در شهرستان‌های خراسان جنوبی برای کمک به تقویت تحصیلی دانش آموزان کنکوری

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :مسئول موسسه جهادی عدالت گستر خاتم الانبیاء در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: موسسه جهادی عدالت گستر خاتم الانبیاء عله السلام با هدف فعالیت های جهادی از سال 1390با حضور چند گروه دانشجویی از دانشگاه شمسی پور و چند دانشگاه این قرارگاه جهادی تشکیل داده اند. 

وی ادامه داد:جمع این دانشجویان جهادی تبدیل به موسسه شد و از همان سال‌های ابتدایی بیشتر فعالیت آن در عرصه های عمرانی، فرهنگی، گاهی درمانی و ... بود.

این جهادگر با بیان اینکه ازسال 1398با هدف کمک به ارتقای تحصیلی دانش آموزان در شهرستان درمیان شدیم،گفت: این شهرستان نیاز به تدریس معلم برای دانش آموزان کنکوری داشتند و ستاد کنکوررا نیزتشکیل داده بودند و درخواست همکاری برای این دانش آموزان داده بودند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان این این کلاسها و تهیه محوای درسی توسط معلمان موسسه عنوان کرد: با شیوع کرونا این آموزش ها به صورت آنلاین برگزارشد و بعد از کرونا نیز مجدداین کلاسها به صورت حضوری در چهار شهرستان دیگر خراسان جنوبی آغازشد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین حیطه تدریس برای رشته های علوم تجربی و علوم انسانی می باشند، افزود:تعدا جهادگرانی که در این خصوص با موسسه در خراسان جنوبی همکاری می کنند 15 الی 20 نفر می باشند اما گاهی با توجه به شرایطشان و یا در ایام تعطیلات عید یا تابستان این جهادگران با ما همراه می‌شوند. 

به گفته این جهادگر در سال حدود ۶ مرتبه سفر جهادی در بازه دو ای سه هفته‌ای برگزار می شود که دو یا سه شهرستان را پوشش داده و برنامه ما بر این است بتوانیم از دانش آموزان موفق و یا معلمان فعال در منطقه با ارائه محتوای درسی برای ادامه بهتر روند تدریس دانش آموزان کنکوری نیز کمک بگیریم. 

به گفته وی درخواست آموزش توسط شهرستانها به موسسه اعلامی می شود، گفت: با توجه به استقبال خوب در سال حدود 11 الی 12 شهرستان برای آموزش دانش آموزان پوشش داده می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه در رشته علوم انسانی به دنبال فرهنگیان در کشور هستند سعی می کنیم تا در مدارس تمام شهرستان کلاس برگزارشود مگر اینکه مدرسه ای شرایطش را نداشته باشد از این جهت ما با دانش آموز شناسی استعداد خاص نداریم و نیز کار به ضعیف و قوی بودن دانش آموزان نیز نداریم بنابراین سطح متوسط کلاس را در نظرگرفته و سرعت آموزش را با دانش آموز تطبیق داده می شود.

به گفته این مسئول جهادی محتوا اراده شده به دانش آموزان را در سریع‌ترین وقت ممکن در اختیار آنها قرار داده می شود ودانش آموزان نیز می توانند از طریق کانال پیام رسانی نیز جزوات را در اختیار داشته باشند و بسیج و مسئولان آموزش و پرورش با ما همکاری خوبی دارند.

انتهای پیام/ 

 

حضور 20 جهادگر موسسه خاتم الانبیاء برای کمک به کنکوری‌های سربیشه
https://stnews.ir/short/enlYQ
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: