دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

تجلیل استادان رزمنده؛

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس: استادان رزمنده در دو جبهه متفاوت نقش آفرینی کردند

با همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و همکاری  ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد بندرعباس از استادان رزمنده  دروس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : با همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و همکاری  ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد بندرعباس از استادان رزمنده  دروس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تجلیل شد.

بمناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن مراسم تجلیل  از  استادان حسین فهیمی زاده ؛محمد زارع مهرانی و خالد رحمانی که سابقه حضور در جبهه های  حق علیه باطل را دارند با حضور مسئولان و جمعی از دانشگاهیان در واحد بندرعباس برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه این مراسم که با حضور استادان درس دفاع مقدس ومسئولان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد گفت: امنیت ؛ آرامش و اقتدار امروز کشورمدیون رشادت ها و جانفشانی هایی شهیدان و ایثارگرانی است که جان درطبق اخلاص نهادند و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

محمد حسین رنجبر با بیان اینکه استادان رزمنده در دو جبهه متفاوت نقش آفرینی کردند افزود: یکی جنگ در دوران دفاع مقدس و  دوم حفظ آرمان های انقلاب در سنگر دانشگاه و مبارزه با جنگ نرم و  تهاجم فرهنگی دشمناست که وظایف استادان را بیش از گذشته سنگین تر کرده است

وی با قدردانی از تلاش ها و زحمات دلسوزانه استادان دروس دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه  اظهار کرد: تبیین دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین در کشور  است.

رنجبر اضافه کرد: این دانشگاه در راستای حفظ ارزش های نظام و انقلاب به خوبی عمل کرده که امید است استادان در این مسیر متعالی با قدرت تر از قبل قدم بردارند.

در پایان این جلسه با اهدا لوح سپاس از تلاش ها و رشادت های استادان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

https://stnews.ir/short/Vpong
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: