دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

رویدادهای استارتاپ ویکند و رویداد ایده شو برای شکوفایی دانشجویان و دانش آموزان شهرستان شیروان

رویدادهای ویکند و رویدادهای ایده شو برای دانشجویان و دانش آموزان شهرستان شیروان جهت شکوفایی، استعدادیابی فناورانه،گ و حل مسائل فناورانه استان در دانشگاه آزاد شهرستان شیروان برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : سامان نجات پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری خراسان شمالی گفت: مرکز رشد فناوری این دانشگاه با حمایت از واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در سال گذشته راه اندازی شد.

او افزود: در دانشگاه شیروان رویدادهای استارتاپ ویکند و رویداد ایده شو برای دانشجویان و دانش آموزان برگزار کردیم تا بتوانیم بخشی از زیست بوم فناوری استان را توسعه دهیم. 

نجات پور بیان کرد: یک شرکت دانش بنیان در مرکز رشد شیروان مستقر است به نام پروفا، که در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، یک محصول دانش بنیان به نام «بازار آنلاین پروسیس» طراحی و پیاده سازی کرده است که مدیر عامل این شرکت سال گذشته به عنوان فناور برتر در بین هیات علمی های استان خراسان شمالی معرفی شد. 

او عنوان کرد: این بازار در واقع امکاناتی را برای فروشگاه‌های خرد در هر شهر ایران فراهم میکند در جهت آسان سازی فروش اینترنتی و تبلیغات و برندینگ فروشگاه که شهروندان هر شهر نیز میتوانند به آسانی در بازار آنلاین شهر خود قدم بزنند و خرید آنلاین داشته باشند و برای دسترسی به پروسیس کافی است کلمه «بازار پروسیس» را در گوگل سرچ کنید.

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان شیروان اعلام نمود: در مرکز رشد از فارغ التحصیلان یا دانشجویان خود دانشگاه که شرایط جذب را دارند نیز استفاده می‌کنند و هم اکنون از دانشگاه‌های شهرهای مختلف کارآموز داریم و اکثر فعالیت‌ها آنلاین انجام می شو‌د.

رئیس‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان بیان کرد: اعضای هیات علمی این دانشگاه ۴۷ نفر است با مقاطع دانشیاری، استادیاری و مربی در رشته های مختلف دارد و مرکز رشد دوسال فعالیت دارد که دونفر از اعضای هیئت علمی عضو مرکز رشد هستند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان حدود ۷۰ رشته فعال در مقطع کارشناسی و ۳۸۰۰ دانشجو دارد که از سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است، مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون ورودی است اما در رشته پرستاری با آزمون ورودی و همچنین در مقاطع ارشد و دکتری تمامی رشته ها با آزمون ورودی است.

https://stnews.ir/short/VmvxB
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: