دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین خبر داد:

صدور مجوز پذیرش دانشجو در ۷ رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از صدور مجوز پذیرش دانشجو در ۷ رشته - گرایش جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت عتف خبر داد؛

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  محمد حاتمی، رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: با افزایش رشته-گرایش‌های جدید شمار رشته- گرایش‌های مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در ۳ مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد به ۲۰ رشته-گرایش رسیده است.

حاتمی افزود: رشته - گرایش‌های جدید برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد شامل مهندسی مکانیک(گرایش سیستم‌های انرژی)، مهندسی مواد(گرایش شناسایی و انتخاب مواد)، مهندسی شیمی (گرایش‌های سیستم‌های انرژی) و مهندسی برق (گرایش سیستم‌های انرژی) است.

او با اشاره به این که اخیراً با همکاری شورای گسترش آموزش عالی وزارت عتف، مجتمع آموزش عالی اسفراین موفق به اخذ مجوز جذب دانشجو در رشته‌ مهندسی انرژی در مقطع کارشناسی شد، خاطرنشان کرد: مهندسی ساخت و تولید و مهندسی ایمنی و بازرسی فنی در صنایع نفت و گاز، دیگر رشته‌های جدید مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برای مقطع کارشناسی پیوسته است.

به گفته رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، رشته‌های جدید به منظور تحقق ماموریت منطقه‌ای مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین و متناسب با صنایع(فولاد) و معادن(سرب و روی) اسفراین اخذ شده است. 

حاتمی با بیان این که این مجتمع آموزش عالی اکنون، ‌ هزار و ۶۰۰ دانشجو با ۶۰ عضو هیئت علمی دارد، افزود: اکنون ۹ گروه آموزشی در قالب سه دانشکده متمایز در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین فعال هستند.

https://stnews.ir/short/VWBl6
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: