پزشکی و سلامت ,دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بالاترین طرح ثبت شده در سامانه نیماد/اجرای 22 طرح یک درصد این دانشگاه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بالاترین تعداد طرح ثبت شده در سامانه نیماد؛ خبرداد و افزود: همچنین درسال جاری و 1402 ما موفق به اختصاص و اجرای 22 طرح یک درصد با اخذ اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از طرح های یک درصد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدیم.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از اصفهان : جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  با حضور معاونین پژوهشی و روسای دانشکده ها مراکز تحقیقاتی و جمعی از پژوهشگران  در روز یکشنبه 21 مردادماه، در محل تالار نفیس واقع در ساختمان آفرینش برگزار گردید. 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این جلسه  با اعلام این خبر که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای رکورد ثبت بیشترین تعداد طرح در سامانه "نیماد" در سال جاری می باشد؛ افزود: از 30 طرح ارائه شده، 18 طرح با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان تصویب شد.

دکتر غلامرضا عسگری همچنین ارتقاء رتبه 12 مرکز تحقیقاتی و جذب اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از وزارت متبوع را از اتفاقات خوب سال گذشته عنوان کرد.  

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد:  درسال جاری و 1402 ما موفق به اختصاص و اجرای 22 طرح یک درصد با اخذ اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از طرح های یک درصد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدیم. 

وی افزود:همچنین طی انعقاد تفاهم نامه با نیروهای مسلح توانستیم از حمایت اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال جهت طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های مشترک برخوردار گردیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: با پیگیری‌های متعدد موفق به دریافت 17 مجوز استخدام هیئت علمی پژوهشی از وزارت متبوع شدیم. 

عسگری گفت: امسال نیز همانند سال گذشته دانشجویان ما با ارسال بیشترین تعداد خلاصه مقاله (بالغ بر 256 خلاصه مقاله) و 50 خلاصه مقاله پذیرفته شده و همچنین با انتخاب ۱۷ داور دانشجویی ( بیشترین تعداد داور دانشجو) از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیست و پنجمین کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

 

https://stnews.ir/short/V9ogn
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: