دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی

تشکیل اولین جلسه خانه نخبگان کرمانشاه با مدیریت جدید؛

پیدا کردن راه حل مشکلات استان، وظیفه خانه نخبگان است

رئیس خانه نخبگان استان کرمانشاه گفت: مهمترین برنامه خانه نخبگان کرمانشاه به میدان آوردن نخبگان برای حل مشکلات و مسائل جامعه استان کرمانشاه است

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : فریبرز یوسفوند در اولین جلسه خانه نخبگان ، پس از انتخاب به این سمت گفت: عمل به سند 10 ساله اعتلای بسیج، حرکت در راستای گام دوم انقلاب و به میدان آوردن خبرگان علمی و نخبگان برای حل مشکلات جامعه ، مهمترین وظیفه این نهاد است.

یوسفوند یادآورد شد: در راستای حل مشکلات جامعه ما موظف به عمل به تکلیف هستیم و امیدواریم راهکارهایی که توسط خانه نخبگان استان طراحی و تدوین می شود درجامعه به کار گرفته شود؛ اما امید آفرینی در بین نخبگان بسیج برای حل مشکلات جامعه نباید فراموش شود.

رئیس خانه نخبگان استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: فعالیت های خانه نخبگان بسیج استان کرمانشاه باید به سمت پیش برندگی بسیج، جهاد و امیدآفرینی با محوریت جوانان نخبه در عرصه علم و پژوهش در جامعه در راستای کمک به تقویت مرجعیت علمی کشور در جهان باشد. 

وی در تشریح وضع موجود خانه نخبگان استان گفت: هم اکنون خانه نخبگان در سطح شهرستان های استان فعال و در حوزه های مختلف با احصاء مسائل و مشکلات، برای حل آنها راهکارهای علمی ارائه می دهند و امیدواریم با تعریف کارگروه های تخصصی حسب نیاز مشکلات استان ، جامعه ذی نفوذ استان را به سمت حل مشکلات موجود هدایت کنیم.

یوسفوند با تاکید بر حفظ شان خانه نخبگان گفت: یکی از برنامه های اساسی خانه نخبگان، این است که تنها در برنامه هایی ورود کنیم که در راستای اهداف سازمانی و چهارچوب برنامه های ما باشد. 

لازم به ذکر است در حاشیه این نشست ، سعید سعیدی به سمت مسئول کمیته آموزش ، خلیل جلیلی به سمت کمیته پژوهشی ، مسلم کرجی به سمت مسئول کمیته ادارای و پشتیبانی و غلامرضا محمدی به سمت مسئول کمیته روابط عمومی خانه نخبگان استان کرمانشاه انتخاب شدند.

https://stnews.ir/short/eGKlz
اخبار مرتبط

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛

نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

1403/03/22 12:56

به دنبال برگزیده شدن پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی؛

وزیر علوم از وزیر ارتباطات به‌دلیل توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد

1403/03/21 10:47

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

جزییات ارتقا اساتید هنر و علوم انسانی اعلام شد

1403/03/21 10:14

برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ منتشر شد؛

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

1403/03/21 10:00

دبیر شورای آموزش داروسازی خبرداد:

برنامه درسی دکتری عمومی داروسازی بازنگری شد

1403/03/21 09:57

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: