واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی طرح تینال در راستای دانش افزایی هنرمندان قشم

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: ثبت نام دوره های آموزشی در طرح یادشده در راستای کیفی سازی تولیدات صنایع دستی، احیا و ارتقای سطح دانش هنرمندان نگین خلیج فارس آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی طرح تینال صنایع دستی در راستای دانش افزایی هنرمندان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خبر داد.

ابراهیم رستم گورانی ، اظهار کرد: ثبت نام دوره های آموزشی در طرح یادشده در راستای کیفی سازی تولیدات صنایع دستی، احیا و ارتقای سطح دانش هنرمندان نگین خلیج فارس آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دوره های یادشده به صورت رایگان در هفت رشته تخصصی و ۱۰ کارگاه عمومی برگزار می شود، از تداوم ثبت نام تا ۱۲ مرداد ماه خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی براساس نزدیکترین دسترسی به روستاها تدارک دیده شده است، گفت: این دوره های آموزشی به تفکیک در مرکز، غرب و شرق جزیره قشم (دولاب، سهیلی و شهر قشم) برگزار می شود.

رستم گورانی مهمترین برنامه های این مدیریت را ایجاد تنوع، کیفیت، افزایش مراکز عرضه، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در حوزه صنایع دستی در سرزمین آب و آفتاب اعلام و خاطرنشان کرد: اشتغالزایی و رونق اقتصادی این جزیره با مورد توجه قرار دادن و احیای هنرهای اصیل و سنتی پدیدار می شود.

وی گفت: در حال حاضر بیش یک هزار و یکصد هنرمند و صنعتگر در سطح جزیره قشم در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: دوره های تخصصی طرح تینال صنایع دستی جزیره جهانی قشم شامل برگزاری کارگاه چرم مقدماتی و پیشرفته، حصیر بافی، زیورآلات و اکسسوری، نقطه کوبی مقدماتی و پیشرفته، دوخت مقدماتی و پیشرفته، لبه بافی و رنگ شناسی است.

وی بیان کرد: همچنین در اجرا و برگزاری این طرح کارگاه های عمومی مهارت های زندگی شامل خلاقیت و خلق ایده، حل خلاقانه مسئله، خودشناسی و خودآگاهی، مهارت های کسب و کار، خلق ایده کسب و کار، شناخت محصول، اصول قیمت گذاری و ارتباط با مشتری، انواع تبلیغات، برند سازی پایدار و فروش در پلتفرم های آنلاین، مدیریت تولید، کانال های توزیع و نظایر آن نیز برگزار می شود.

https://stnews.ir/short/N30p7
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: