پزشکی و سلامت

اسحق اخلاقی، جوان اهدا کننده مینابی

رییس اهدا عضو از انجام دومین عمل  هاروست در بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : رییس اهدا عضو از انجام دومین عمل  هاروست در بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب خبر داد.

محمود حسین پور در با اعلام این خبر گفت: اسحق اخلاقی، ۳۴ ساله در تاریخ ۴ شهریور با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل و در بدو ورود با توجه به ایست قلبی و ریوی، احیاء قلبی و ریوی برای وی انجام میگردد.

حسین پور در ادامه افزود: به رغم اینکه بیمار بلافاصله تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته ولی شدت آسیب ناشی از نرسیدن اکسیژن به سلول های مغزی منجر به مرگ مغزی این جان آفرین گرانقدر‌در تاریخ ۹ شهریور می گردد.

بعد از تایید مرگ مغزی نامبرده توسط چهار پزشک مختصص و معتمد، و رضایت خانواده ایثارگر اخلاقی برای اهدا اعضاء بدن عزیزشان، هماهنگی لازم جهت اعزام تیم جراحی از شیراز به میناب انجام شد و کبد و کلیه های این جان آفرین والامقام طی عمل هاروستی که در بیماستان حضرت ابوالفضل انجام شد؛ برداشت و جهت پیوند به بیماران نیازمند، به وسیله بالگرد اورژانس هوایی بندرعباس از میناب به لارستان و از آنجا با همکاری اداره اورژانس هوایی لارستان، به شیراز منتقل گردید.

حسین پور ضمن تقدیر از خانواده ایثارگر اخلاقی بابت انجام این کار خداپسندانه، در آستانه سالروز رحلت پیامبر (ص) و امام حسن برای این جان بخش عزیز از درگاه ایزد منان طلب مغفرت نمود.

 

 

https://stnews.ir/short/enoGd
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: