پزشکی و سلامت

انجام یکهزار و 438 عمل جراحی در بیمارستان قشم

سید محمود احمدی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، از انجام یکهزار و 438 عمل جراحی در این بیمارستان در طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : سید محمود احمدی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، از انجام یکهزار و 438 عمل جراحی در این بیمارستان در طی 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه این اعمال توسط 12 متخصص در رشته‌های زنان و زایمان، ارتوپدی، جراح مغز و اعصاب، چشم و جراحی عمومی صورت گرفته است، افزود: در این مدت 951 بیمار در اتاق عمل این بیمارستان پذیرش شده‌اند که به طور میانگین روزانه 10 عمل جراحی انجام شده است.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: این اعمال در 4 اتاق عمل مجزا و استاندارد، فعال به صورت 24 ساعته و با 6 تخت ریکاوری انجام شده است.

احمدی مهمترین اعمال انجام شده در این بیمارستان را شامل جراحی مغز، دیسک کمر، ستون فقرات، تعویض مفصل و کاتاراکت عنوان کرد وگفت: با توجه به وجود تجهیزات و امکانات مناسب و همچنین حضور متخصصان مجرب در این بیمارستان، تلاش می‌کنیم تا خدمات مورد نیاز بیماران را به بهترین نحو ارائه دهیم.

وی در پایان با اشاره به آمار سال گذشته، اظهار داشت: در سال 1402، در مجموع 4643 عمل جراحی در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم انجام شده است.

 

https://stnews.ir/short/4Aqgg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: