واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان ,واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

برگزاری رویداد «مدیریت نتیجه محور» در قالب همکاری سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی و یونیسف

رویداد آموزشی «مدیریت نتیجه محور» با همکاری مشترک سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی و صندوق حمایت از کودکان یونیسف در ایران برگزار شد.

به گزارش «خبرگزاری علم و فناوری»؛ پیرو انعقاد سند همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد با موضوع توسعه زیست‌بوم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان، دوره آموزشی مدیریت نتیجه محور برگزار شد.

هدف اصلی این دوره که به میزبانی دفتر یونیسف ایران و با حضور مدیران و کارشناس دفاتر و ستاد‌های تخصصی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد، ایجاد زبان مشترک جهت تدوین برنامه‌های اجرایی (Action Plan) در چارچوب سند همکاری و آشنایی با مأموریت‌ها و ظرفیت‌های این سازمان بین المللی بود.

از دیگر اهداف مهم این رویداد می‌توان به آشنایی با چارچوب حقوقی سند جهانی پیمان نامه حقوق کودک، مدل برنامه‌ریزی نتیجه محور جهت اجرای هدفمند و موثر فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها و رویکرد‌های حمایتی سازمان یونیسف در حوزه نوآوری بخش کودک و نوجوان و تجارب موفق بین المللی در این نشست اشاره کرد.

گفتنی است سند برنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران و صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان، چهارم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ منعقد شده است.

https://stnews.ir/short/Vlzn4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: