پزشکی و سلامت

تاکید بر همکاری دوجانبه شبکه بهداشت و ارتش در خصوص برنامه مراقبت آئدس

دکتر مرتضی سالمی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در برنامه کنترل آئدس توسط شبکه بهداشت بندرلنگه گفت: بازدیدهای میدانی، بهسازی محیط، سمپاشی و مه پاشی، بیماریابی ، شناسایی ژیت های لاروی و اقدامات انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : طی نشستی با حضور دباغ مقدم رئیس کل اداره بهداشت ارتش و هیئت همراه، سالمی رئیس دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان و آرش الوندی معاون بهداشتی شبکه بهداشت بندرلنگه در خصوص همکاری دو جانبه در برنامه مراقبت‌ آئدس بحث و تبادل نظر شد.

مرتضی سالمی ضمن تشریح اقدامات انجام شده در برنامه کنترل آئدس توسط شبکه بهداشت بندرلنگه گفت: بازدیدهای میدانی، بهسازی محیط، سمپاشی و مه پاشی، بیماریابی ، شناسایی ژیت های لاروی و اقدامات انجام شده جهت حذف آن، مشارکت طلبی ارگان ها و جامعه و آموزش های انجام شده در این خصوص از اقدامات انجام شده شبکه بهداشت شهرستان بندرلنگه بود.

دباغ مقدم ضمن تاکید بر مشارکت همگانی در برنامه کنترل آئدس ابراز امیدواری کرد که با همکاری دو جانبه بهداشت و ارتش مسیر اجرای این برنامه هموارتر گردد.

همکاری گروه پدافند هوایی شهید اسماعیلیان باورد با شبکه بهداشت در زمینه اجرای برنامه های اطلاع رسانی و آموزش از دیگر مصوبات این جلسه بود.

https://stnews.ir/short/4Q5Ly
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: