پزشکی و سلامت

تجهیز و راه اندازی اتاق عمل ارتوپدی در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجی آباد

کمالی معاون درمان دانشگاه: با راه اندازی و تجهیز اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجی آباد، بیماران برای دریافت خدمات تخصصی ارتوپدی نیازی به مراجعه به شهرهای دیگر نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : کمالی معاون درمان دانشگاه: با راه اندازی و تجهیز اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجی آباد، بیماران برای دریافت خدمات تخصصی ارتوپدی نیازی به مراجعه به شهرهای دیگر نخواهند داشت.

منوچهر کمالی گفت: در راستای ارائه خدمات نوین و با پیگیری های انجام شده، تجهیزات و امکانات مورد نیاز جراحی ارتوپدی با اعتباری بالغ برچهل وپنج میلیارد ریال از سوی معاونت درمان دانشگاه تامین و اتاق عمل ارتوپدی تخصصی تجهیز و راه اندازی شد.

کمالی با اذعان اینکه اولین عمل ارتوپدی تخصصی در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجی آباد انجام شد افزود:شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان، با فاصله ۱۶۰ کیلومتری و با جاده ای ترانزیتی است که در حال حاضر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجی آباد با برخورداری از پزشکان متخصص اعم از داخلی، قلب و عروق، ارتوپدی، زنان، اطفال، رادیولوژی، پاتولوژی، بیهوشی وجراحی های عمومی، به همشهریان در حاجی آباد، ارائه خدمت می کند و امید است با افزایش خدمات درمانی، نیاز مردم برای مراجعه به بیمارستانهای دیگر که با هزینه‌های جانبی همراه است تا حد زیادی کاهش یابد.

https://stnews.ir/short/4QvLX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: