پزشکی و سلامت

تحول حوزه درمان هرمزگان

تحولات مهم در حوزه درمان هرمزگان در دولت سیزدهم

تنها در یک شاخص ۱۹۰ مرکز خدمات بهداشتی و روستایی در هرمزگان ساخته شده است.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری علم  و فناوری:   تحول حوزه درمان هرمزگان در دولت سیزدهم چشمگیر بوده به طوری که در این دولت 190 مرکز خدمات بهداشتی روستایی و شهری ساخته شده و شاهد افزایش 205 تخت بیمارستانی در قالب بیمارستان بستک، بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس و یک بلوک زایمان جدید در هرمزگان ساخته شده است.

بهره برداری از کلینیک های ویژه و مراکز درمان ناباروری و تکمیل و تجهیز 14پایگاه اورژانس، فوریت‌ها، مدیریت بحران و نیز تکمیل و تجهیز دانشکده پیراپزشکی از جمله دیگر اقدامات بهداشتی و درمانی در هرمزگان است.

تکمیل و تجهیز مرکز آموزش عالی و خوابگاه دانشجویی بستک، ساخت اولین شناور اورژانس دریایی برای خدمت به مردم جزایر و احداث آزمایشگاه کنترل غذا و دارو و توسعه ساختمان انبار دارو تأمین و خرید تجهیزات سرمایه ای بیمارستان‌ها به ارزش 500 میلیارد تومان در این دولت انجام گرفته است.

 راه‌اندازی دانشکده‌های علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شرق در میناب و غرب در بندرلنگه و افزایش تعداد داروخانه‌های تخصصی از ۱ به ۲۰ و تربیت نیروی انسانی متخصص بومی در هنرستان بهیاری و دانشکده ها از جمله دیگر دستاوردها در این دولت بوده است.

https://stnews.ir/short/Vd11N
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: