پزشکی و سلامت

همزمان با جلسه مسئولین روابط‌عمومی مراکز اورژانس سراسر کشور؛

تشکیل کمیته‌ی هوش مصنوعی در سازمان اورژانس کشور و انتصاب مسئول کمیته

همزمان با جلسه مسئولین روابط‌عمومی مراکز اورژانس سراسر کشور در سازمان اورژانس کشورعباس عابدی با توجه به سوابق ارزشمند خود در حوزه روابط عمومی(مسئول روابط‌عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان) همچنین تخصص هوش مصنوعی به عنوان مسئول کمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از اصفهان، همزمان با جلسه مسئولین روابط‌عمومی مراکز اورژانس سراسر کشور در سازمان اورژانس کشورعباس عابدی با توجه به سوابق ارزشمند خود در حوزه  روابط عمومی(مسئول روابط‌عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان) همچنین  تخصص هوش مصنوعی به عنوان مسئول کمیته‌ی هوش مصنوعی سازمان اورژانس کشور و عضو شورای راهبردی روابط عمومی مراکز اورژانس سراسر کشور منصوب شد.

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری گفت: کمیته هوش مصنوعی سازمان اورژانس کشور با هدف ارتقای دانش و مهارت مسولین روابط عمومی اورژانس‌های سراسر کشور تشکیل شد و قرار است با برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه‌کاری روابط عمومی موجب ارتقای خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و بهبود میزان رضایتمندی پرسنل و خدمت گیرندگان اورژانس شود. 

وی افزود: بعنوان یکی از موارد با اهمیت در این کمیته دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده است از جمله آشنایی با هوش مصنوعی و زمینه‌های استفاده از آن در روابط عمومی و اورژانس پیش بیمارستانی است.

عابدی ادامه داد: برای ارتقای هر چه بیشتر ا خدمات اورژانس پیش بیمارستانی آموزش اصول پرامپت نویسی و آشنایی با آناتومی پرامپت نویسی از ضروریات است. 

وی آشنایی با هوش مصنوعی‌های تصویر محور‌، متن محور‌، فیلم محور و صدا محور، آشنایی با بهترین سایت‌های ارایه خدمات هو‌ش مصنوعی و تولید محتواهای فرهنگ‌سازی  و آشنایی با اورژانس پیش بیمارستانی با ابزارهای هوش مصنوعی را نیز از دیگر عناوین  مورد نیاز اورژانس پیش بیمارستانی بر طبق دستورالعمل کمیته‌ی هوش مصنوعی برشمرد و تصریح  کرد:  اینها از موضوعاتی هست که با برنامه منسجم و هماهنگ کشوری  و با برگزاری دورهای آموزشی ارتقای خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی را به دنبال خواهد داشت. 

عابدی گفت: سرفصل‌های تخصصی  این دوره‌ها و توانمندسازی‌ها بر طبق اقداماتی علمی و فناورانه که تا قبل از این در اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان داشتیم؛ تهیه شده است و توسعه و انتقال آن را در مراکز اورژانس سراسر کشور جلو خواهیم برد.

عباس عابدی مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با بیش از 18 سال سابقه فعالیت در اورژانس و حوزه روابط عمومی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد پرستاری، کارشناسی ارشد مدیریت ارشد سازمانی MBA و دارای مدرک دوره هوش مصنوعی از دانشگاه نورث وست امریکا است. 

 انتهای پیام/

https://stnews.ir/short/4xpx4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: