واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

حمایت صداوسیمای فارس از فعالان عرصه علم و دانش و طرح ها و ایده‌های علمی و دانش بنیان

صداوسیمای فارس از فعالان عرصه علم و دانش و طرح ها و ایده‌های علمی و دانش بنیان به طور ویژه در برنامه‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری : مدیرکل صداوسیمای فارس عصر چهارشنبه 30 خرداد با مجید میکاییلی رئیس سازمان بسیج علمی‌پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی‌پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس در این دیدار با بیان اینکه این سازمان یک زیست بوم دانش بنیان از ایده تا اجرا است افزود: سازمان بسیج علمی‌پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از فعالیت های علمی و پژوهشی و فناوری براساس نیاز جامعه حمایت می‌کند.

مجید مکاییلی افزود : این سازمان به مشکلات نگاه علمی دارد و تلاش می‌کند با این رویکرد مشکلات استان را برطرف کند.

رییس سازمان بسیج علمی‌پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با بیان اینکه این سازمان از نخبه‌ها و طرح های دانش بنیان حمایت می‌کند و تلاش دارد تا در مسیر علمی استان فارس تاثیرگذار باشد افزود : با تمام انجمن‌های علمی سطح استان ارتباط موثری داریم و تلاش می‌کنیم تا آنها را در استان نگه داریم و برای رسیدن آنها به اهداف علمی‌شان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: به کمک صداوسیمای فارس میزهای علم و فناوری در استان راه اندازی و با حرکتی جهادی مشکلات استان برطرف شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار گفت : فارس از استان‌های سرآمد کشور است و از نظر علمی‌پیشینه درخشانی دارد ، از این رو صداوسیمای فارس از فعالان عرصه علم و دانش و طرح ها و ایده‌های علمی و دانش بنیان بهدطور ویژه در برنامه‌ها حمایت می‌کند.

دکتر پهلوانیان با بیان اینکه سازمان بسیج علمی‌پژوهشی و فناوری سپاه فجر در این راستا گام بر می دارد از آمادگی خود برای انعکاس فعالیت ها و اقدامات این سازمان به نخبگان و جوانان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این دو مجموعه با هم افزایی و همگرایی رسالت خود را در پیشرفت علم و فناوری در استان بخوبی انجام دهند.

https://stnews.ir/short/VJJqV
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: