پزشکی و سلامت

خدمت رسانی به بیش از 12 هزار مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی ابن سینا

به گفته رئیس بیمارستان، به دوازده هزار و 956 مراجعه کننده به بیمارستان ابن سینا، خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارایه شده است.

به گزارش علم و فناوری از شیراز، رئیس بیمارستان گفت: با تلاش کادر درمان و پشتیبانی و با توجه به ارتقای خدمات درمانی روانپزشکی، بیمارستان ابن سینا در چهار ماه نخست امسال به دوازده هزار و 956 12956 بیمار خدمت رسانی کرده است که هزار و 321 بیمار به صورت بستری خدمات لازم را دریافت کرده اند.

دکتر «ابراهیم مقیمی سارانی» افزود: یازده هزار و 635 خدمت درمانگاهی و سه هزار و 500 خدمت پاراکلینیکی از جمله نوار قلب، مشاوره و روانشناسی، ویزیت اتفاقات، تزریقات اتفاقات و همچنین هزار و 400 آزمایش کلینیکال به مراجعان این مرکز ارائه شده است.

او اضافه کرد: این مرکز با توجه به تک تخصصی بودن اعصاب و روان در سطح استان فارس، از سایر استان ها مانند کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان مراجعه کننده و بیمار دارد و تعداد خدمات ارائه شده به مراجعان نسبت به سال گذشته در این مرکز، افزایش چشمگیری داشته است.

رییس بیمارستان ابن سینا ادامه داد: در این بازه زمانی چهار ماهه، دو هزار و 500 بیمار نیز از خدمات شوک الکتریکی همراه با بیهوشی بهره مند شده اند.

دکتر مقیمی با اشاره به اقدامات تاسیساتی و عمرانی در بیمارستان ابن سینا در راستای توسعه ارایه خدمات به مراجعان و بیماران این مرکز، راه اندازی واحدهای کار درمانی و گفتار درمانی، بازسازی و تقویت برج خنک کننده هوا، تعویض تعدادی از موتورهای فن کویل ها، دستگاه بارکد خوان پذیرش و حسابداری که فرآیند پذیرش بیمار را کاهش داده است، را از مهم ترین این اقدامات برشمرد.

او، ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مراجعان را مهم ترین هدف این مجموعه آموزشی درمانی عنوان کرد و گفت: با توجه به تک تخصصی بودن بیمارستان ابن سینا، کارکنان این مرکز درمانی، شامل کادر درمانی و غیر درمانی، همواره تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مراجعان و بیماران به کار می برند.

https://stnews.ir/short/4LraB
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: