واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیر عامل فولاد هرمزگان

رشد ۳ درصدی فولاد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: همچنین فولاد هرمزگان در سه ماه نخست امسال موفق به تولید ۲۴ هزار و ۸۴۹ تن بریکت و ۲۹ هزار و ۴۴۵ تن آهک شده است

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :

 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اعمال محدودیت‌های برق از اوایل خردادماه بر صنعت فولاد، گفت: میزان تولید تختال و آهن اسفنجی در این شرکت به‌عنوان محصولات اصلی در سه ماهه نخست امسال باتوجه به محدودیت‌های برق، رشد سه درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به ۹۴۵ هزار و ۱۳۸ تن رسید؛ این در حالی است که در فصل بهار سال قبل، فولاد هرمزگان ۹۱۶ هزار و ۷۹۰ تن محصول تولید کرده بود.

 

 عطاءالله معروفخانی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: تولید در فولاد هرمزگان با وجود اعمال محدودیت‌های برق بر فعالیت‌های تولیدی از اوایل خردادماه امسال، همچنان ادامه دارد و این شرکت با توجه به اوج مصرف برق در طول روز، تنها شب‌ها مجاز به تولید است؛ در مجموع تولید تختال این شرکت فولادی طی سه ماه نخست امسال به ۴۴۰ هزار و ۸۳۲ تن رسیده است.

 

وی بیان کرد: جمع تولید آهن اسفنجی فولاد هرمزگان نیز در سه ماه نخست امسال به ۵۰۴ هزار و ۳۰۶ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۷.۸ درصدی داشته است.

 

 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: همچنین فولاد هرمزگان در سه ماه نخست امسال موفق به تولید ۲۴ هزار و ۸۴۹ تن بریکت و ۲۹ هزار و ۴۴۵ تن آهک شده است.

معروفخانی یادآور شد: البته با اعمال محدودیت‌های برق از اوایل خردادماه بر صنعت فولاد، به‌وضوح کاهش تولید فولاد کشور در خردادماه مشخص است؛ بااین‌حال فولاد هرمزگان قصد دارد با همراهی فولاد مبارکه و فولاد سنگان، یک نیروگاه جدید را برای تامین انرژی خود احداث کند.

https://stnews.ir/short/4Q9Jx
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: