واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

فرصتی برای ورود به دوره‌های رشد و تجاری‌سازی در پارک علم وفناوری؛

فراخوان ایده‌های نوآورانه برای تولید برق از انرژی باد در مناطق چالشی

رویداد حمایت از ایده‌های فناورانه در حوزه تولید برق از انرژی باد در مناطق چالشی، فرصتی برای نوآوران است تا ایده‌های خود را با دریافت حمایت مالی و مشاوره تخصصی به محصول تبدیل کنند. برگزیدگان این رویداد وارد دوره‌های شتاب‌دهی پارک علم و فناوری خواهند شد.

خبرگزاری علم وفناوری از استان مرکزی گزارش می دهد: رویداد حمایت از ایده‌ها و طرح‌های فناورانه در حوزه تولید برق از انرژی باد در مناطق چالشی، با هدف شناسایی و پشتیبانی از ایده‌های نوآورانه برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی را برای افراد و تیم‌های علاقه‌مند فراهم می‌کند تا ایده‌های خود را به متخصصان و سرمایه‌گذاران ارائه دهند.

ارائه راهکارهایی برای استفاده از توربین‌های بادی جهت تولید برق در مناطقی که به دلیل شرایط چالش‌برانگیز، نصب و بهره‌برداری از آن‌ها با مشکلات متعددی مواجه است:

مناطق صعب‌العبور؛
مناطق طوفانی با بادهایی که سرعت آن‌ها بین 20 تا 150 کیلومتر بر ساعت متغیر است؛
مناطق با رطوبت بالا؛
مناطق شهری که با مشکلاتی مانند برخورد پرندگان و اجسام مواجه هستند.
ارائه راهکارهایی در زمینه استفاده از توربین‌های بادی برای تولید برق، به‌ویژه در مناطقی که نصب و بهره‌برداری از آن‌ها با چالش‌هایی همراه است. کلیه صاحبان ایده‌های فناورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با تکمیل فایل ثبت ایده و مراجعه به بخش ثبت ایده در سایت idea.ihu.ac.ir، نسبت به ثبت اطلاعات ایده خود اقدام کنند.

طرح‌های ارسالی توسط کارگروه تخصصی بررسی طرح‌های فناورانه، داوری و ارزیابی می‌شوند و پس از تأیید اولیه، با صاحبان طرح‌ها تماس گرفته خواهد شد. همچنین در صورت تأیید نهایی طرح پس از ارائه، قراردادی با ایده‌پرداز منعقد می‌گردد.


 مهلت ارسال ایده‌ها: 
 ۳۰ مرداد لغایت ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
 

جوایز و حمایت‌ها:

ورود طرح‌های برگزیده به دوره‌های رشد و شتاب‌دهی پارک علم و فناوری؛
منتورینگ و مشاوره تخصصی توسط اساتید برتر؛
حمایت مالی کامل برای توسعه ایده‌ها و تولید محصول؛
حمایت و مشارکت در تجاری‌سازی محصولات؛
ارائه مشوق‌هایی همچون کسر یا جایگزینی خدمت سربازی.
 

https://stnews.ir/short/Vd5Wk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: