واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

هفتمین قطعه پازل برش استانی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تکمیل می‌شود

تعریف و اجرای برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان، نقش استان‌ها را در توسعه دانش‌بنیان متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان تعریف و تبیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری : هفتمین استان مشارکت‌کننده در برنامه ملی برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان فردا با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور در اصفهان به این برنامه می‌پیوندد.

از استان‌های یزد، کرمان، زنجان، مرکزی، آذربایجان شرقی و قزوین که به تازگی به این برنامه پیوسته، فردا طی سفر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با هدف رونمایی از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این استان، سند برش استانی اصفهان امضا می‌شود.

تعریف و اجرای برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان، نقش استان‌ها را در توسعه دانش‌بنیان متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان تعریف و تبیین می‌کند. در قالب این برنامه، وظایف و تکالیف معاونت علمی ریاست جمهوری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به قطعات مختلف و متناسب با ظرفیت، توانمندی و امکانات هر استان، برش خورده است و هریک از استان‌ها، ضمن آن‌که به فراخور توانمندی، بوم و امکاناتشان سهمی از توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دارند، از بودجه‌ها و امکانات پیش‌بینی شده قانونی برای پیشبرد این برنامه بهره‌مند خواهند شد.

برنامه ملی برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان است که با حمایت دولت و در قالب برنامه برش استانی اقتصاد دانش‌بنیان محقق شده است.

https://stnews.ir/short/erXXK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت