پزشکی و سلامت

خیرین نیک اندبش سلامت

گورزین قشم صاحب مرکز دندانپزشکی شد

با همت بالای خیران و کمک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و با صرف هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی بخش دندانپزشکی خانه بهداشت این روستا تجهیز و آماده خدمت به مردم منطقه شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :

دهیار  گورزین از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم از تامین تجهیزات دندانپزشکی در مرکز جامع سلامت این روستا با کمک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و خیران خبر داد.

بشیر چری اظهار، داشت: یکی از کمبودهای این روستا در بخش بهداشت و درمان نبود مرکز دندانپزشکی بود که خوشبختانه این مهم در اولویت کاری مسوولان روستایی شهرستانی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفت و حمایتهای بسیاری خوبی نیز از سوی خیران جهت تامین تجهیزات انجام شد.

وی افزود: با همت بالای خیران و کمک دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و با صرف هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی بخش دندانپزشکی خانه بهداشت این روستا تجهیز و آماده خدمت به مردم منطقه شد.

دهیاری روستای گورزین از اقدام خیران و حمایتهای آنها در جهت بهبود وضعیت بهداشت و درمان این روستا تقدیر و تشکر کرد و گفت: قسمت دندانپزشکی روستای گورزین از شنبه آماده ارایه خدمت به مردم جزیره است.

براساس این گزارش، گورزین که در گویش محلی به نام کورزین و گاهی کوردین هم تکلم می شود از نظر موقعیت جغرافیایی تقریبا در مرکز جزیره قشم قرار دارد و فاصله آن از مرکز شهرستان (شهر قشم - شرقی ترین نقطه جزیره) و روستای باسعیدو (غربی ترین نقطه جزیره) افزون بر ۶۰ کیلومتر است و از نظر تقسیمات کشوری تابع بخش مرکزی شهرستان قشم محسوب می شود.

 

افزون بر ۲ هزار و ۶۰ نفر در قالب ۵۰۲ خانوار در روستای گورزین از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم زندگی می کنند.

https://stnews.ir/short/NE9dP
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: