پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

فرصتی برای حمایت مالی و مشاوره تخصصی؛

فراخوان ایده‌های فناورانه برای بهبود موتورهای جت؛ کاهش مصرف سوخت با فناوری احتراق کاتالیستی

فراخوانی برای ارائه ایده‌های نوآورانه در زمینه افزایش سوزش سوخت در موتورهای جت با محوریت احتراق کاتالیستی منتشر شده است. این فراخوان به نوآوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت می‌دهند از حمایت مالی و مشاوره تخصصی بهره‌مند شوند.

خبرگزاری علم و فناوری از استان مرکزی گزارش می دهد: در راستای توسعه فناوری‌های پیشرفته در صنعت هوانوردی، فراخوانی برای دریافت ایده‌ها و طرح‌های فناورانه در زمینه "افزایش نرخ سوزش سوخت در موتورهای جت با محوریت احتراق کاتالیستی" منتشر شده است. این فراخوان با هدف ارتقاء عملکرد موتورهای جت، کاهش مصرف سوخت و بهبود بهره‌وری انرژی برگزار می‌شود.

نوآوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند ایده‌های خود را در این حوزه ارائه دهند. طرح‌های برگزیده از حمایت‌های مالی کامل برای توسعه و تولید نمونه‌های اولیه بهره‌مند خواهند شد. علاوه بر این، مشاوره تخصصی و منتورینگ توسط اساتید و کارشناسان برجسته در این حوزه به منتخبین ارائه می‌شود و امکان ورود به دوره‌های رشد و شتاب‌دهی نیز فراهم خواهد بود.

مهلت ارسال ایده‌ها از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ۱۴۰۳ تعیین شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده، لطفاً به وب‌سایت مربوطه مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۲۴۲۷ داخلی ۱۱۶ تماس بگیرید.

https://stnews.ir/short/V9olx
اخبار مرتبط

با اعلام فراخوان «مسیر» صورت گرفت؛

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

1403/03/21 18:43

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد

1403/03/21 10:49

گفتگوی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی؛

«تولیدفراسرزمینی» ۱۵ محصول دانش‌بنیان/ایجاد۱۰۰۰خط تولید در ۱۲ سال

1403/03/21 09:54

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: