واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان ,پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

کارگاه آموزشی

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان: کارگاه انتقال تجربه برگزار می شود

کارگاه آموزشی با محوریت انتقال تجربه  به عنوان ابزاری موثر برای بهبود سطح عملکرد کارآفرینان، 29شهریورماه سال جاری در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :

 

کارگاه آموزشی با محوریت انتقال تجربه  به عنوان ابزاری موثر برای بهبود سطح عملکرد کارآفرینان، 29شهریورماه سال جاری در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می گردد.

دکتر صمصام پور گفت: تجربه شخصی در کارآفرینی به عنوان حلقه ارزشمندی در رشد یک کسب و کار محسوب می شود. بدون شک، شروع یک کسب و کار جدید، مخاطرات زیادی را به همراه دارد. در این مرحله، بهره گیری از تجربه کسانی که قبل از این در چالش های کارآفرینی قرار گرفته اند، می تواند به شکل قابل توجیهی به سوددهی و بالندگی کسب و کار کمک کند. اینجاست که انتقال تجربه یک جنبه بسیار حیاتی برای کارآفرینان نوپا محسوب می شود.

دکتر صمصام پور، درباره اهمیت انتقال تجربه در کسب و کارهای نوپا تصریح کرد: تجاربی که کسب و کارهای ما در سال های پیشین کسب کرده اند، ما را در خرده های دوره هایی که هنوز نرفته ایم هدایت می کنند. برای تحقق این مهم باید به دنبال کارشناسانی با تجربه باشید و از تجارب آنها بهره گیری کنید. آنها می توانند چشمان شما را به جنبه هایی از کسب و کار باز کنند که شما هنوز فکر نکرده اید.

وی اظهار کرد: بنابراین، با توجه به اهمیت انتقال تجربه و وجود منتورهای با تجربه در کنار شرکت ها، کارگاه های آموزشی با موضوع انتقال تجربه در مسیر کارآفرینی به عنوان یک فرصت بی نظیر برای کسب و کارهای نوپا می باشد که مهرماه سال جاری توسط پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار می گردد. این کارگاه باعث به اشتراک گذاری تجربیات موفقیت آمیز کارآفرینان با تجربه می شوند و در جهت رشد و پیشرفت کسب و کار آنها تأثیرگذار هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدرس کارگاه جناب آقای بهروز فروتن از کارآفرینان با تجربه در حوزه صنایع غذایی کشور می باشد که دارای تجربه های بسیار فراوانی را دارد.

https://stnews.ir/short/Nj8Ed
اخبار مرتبط

با اعلام فراخوان «مسیر» صورت گرفت؛

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

1403/03/21 18:43

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد

1403/03/21 10:49

گفتگوی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی؛

«تولیدفراسرزمینی» ۱۵ محصول دانش‌بنیان/ایجاد۱۰۰۰خط تولید در ۱۲ سال

1403/03/21 09:54

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: