پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

دکتر خورسندی در دیدار با نوآوران کردستان:

هلدینگ پیشگامان حامی ایده‌های نو و خلاق

مدیرعامل هلدینگ پیشگامان توسعه فرآیند دانش با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فناورانه استان کردستان، اظهار داشت: این استان با وجود دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر و همچنین نیروی انسانی خلاق و جوان، می‌تواند به قطبی در حوزه نوآوری و فناوری تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : در نشست امروز که با حضور دکتر خورسندی، مدیرعامل هلدینگ پیشگامان توسعه فرآیند دانش، مهندس عینی، نماینده شرکت پیشگامان در کردستان و جمعی از کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، ظرفیت‌ها و حمایت‌های این هلدینگ از ایده‌های نو و خلاق در استان کردستان تشریح شد.

 

دکتر خورسندی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نوآوران و فناوران کردستانی، به معرفی زمینه‌های فعالیت و حمایت‌های هلدینگ پیشگامان توسعه فرآیند دانش پرداخت. وی گفت: این هلدینگ به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر، آمادگی دارد تا از ایده‌های نو و خلاق در حوزه‌های مختلف علمی و فناورانه حمایت کند.

 

مدیرعامل هلدینگ پیشگامان توسعه فرآیند دانش با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فناورانه استان کردستان، اظهار داشت: این استان با وجود دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر و همچنین نیروی انسانی خلاق و جوان، می‌تواند به قطبی در حوزه نوآوری و فناوری تبدیل شود.

 

دکتر خورسندی در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌های حمایتی هلدینگ از جمله ارائه تسهیلات مالی، مشاوره‌های تخصصی و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها پرداخت و از فناوران و نوآوران کردستانی خواست تا با ارائه طرح‌های خود از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند.

دکتر خرسندی در پایان این نشست، به پرسش‌های مطرح شده فناوران و کارآفرینان حاضر در جلسه پاسخ داده شد.

 

در ادامه این نشست، مهندس عینی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های نمایندگی شرکت پیشگامان در کردستان، بر لزوم همکاری و تعامل بین پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در کشور تأکید کرد.

 

سرهنگ عینی، نماینده شرکت پیشگامان در کردستان  درادامه افزود: آمادگی این شرکت را برای همکاری با فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان کردستان اعلام کرد و افزود نمایندگی هلدینگ پیشگامان در حال تکمیل و ارسال پرونده حمایتی تعدادی از شرکت ها می باشد و آمادگی برای پذیرش شرکت های دیگر جهت توانمند سازی و رشد این شرکت ها را داریم.

https://stnews.ir/short/e8AZP
اخبار مرتبط

با اعلام فراخوان «مسیر» صورت گرفت؛

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

1403/03/21 18:43

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد

1403/03/21 10:49

گفتگوی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی؛

«تولیدفراسرزمینی» ۱۵ محصول دانش‌بنیان/ایجاد۱۰۰۰خط تولید در ۱۲ سال

1403/03/21 09:54

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: