پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری

همکاری صبا فولاد خلیج فارس با شرکت‌های فناور هرمزگان،

گامی مهم در جهت بومی‌سازی فناوری

مدیر موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری هرمزگان، به اهمیت برگزاری جلسات B2B و نقش آن در توسعه همکاری‌های بین صنعت و زیست بوم فناوری تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :

 

همکاری صبا فولاد خلیج فارس با شرکت‌های فناور هرمزگان، گامی مهم در جهت بومی‌سازی فناوری

 

 

جلسه مشترک مدیر موسسات و بازاریابی، نماینده شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری و مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و مدیر خرید صبا فولاد خلیج فارس و شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

 

 در جلسه مشترکی که با حضور مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و مدیر خرید صبا فولاد خلیج فارس و شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار گردید، بهمنی، مدیر موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری هرمزگان، به اهمیت برگزاری جلسات B2B و نقش آن در توسعه همکاری‌های بین صنعت و زیست بوم فناوری تأکید کرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان، بر لزوم بهره‌گیری از این پتانسیل‌ها در راستای رفع نیازهای صنایع بزرگ همچون صبا فولاد خلیج فارس اشاره کرد.

 

بهمنی همچنین بر اهمیت توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در استان با کمک و حمایت‌های مادی و معنوی صنایع بزرگ اشاره کرد و این همکاری را گامی مهم در جهت بومی‌سازی فناوری و کاهش وابستگی به فناوری‌های خارجی دانست.

 

در این جلسه، نمایندگان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان، از جمله پیشگام ساخت آیریک، تجارت اکسیر انرژی کیان، فناوران پایش صنعت متین، رابین فناوری خاورمیانه، فرااندیش کوشا، شریف صنعت هرمز و رسام صنعت هرمزگان آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری ارائه کردند و آمادگی خود را برای همکاری با صبا فولاد خلیج فارس اعلام داشتند.

 

لازم به ذکر است مدیران تحقیق و توسعه، بومی سازی و خرید صبا فولاد خلیج فارس نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، بر اهمیت همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تأکید و از آمادگی این شرکت برای حمایت از طرح‌های نوآورانه و فناورانه خبر دادند.

 

 

https://stnews.ir/short/VMl0y
اخبار مرتبط

با اعلام فراخوان «مسیر» صورت گرفت؛

آغاز پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

1403/03/21 18:43

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان؛

جلسه‌ گروه اقتصاد مردمی بنیاد تعاون بسیج و جمعی از شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان برگزار شد

1403/03/21 10:49

گفتگوی با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی؛

«تولیدفراسرزمینی» ۱۵ محصول دانش‌بنیان/ایجاد۱۰۰۰خط تولید در ۱۲ سال

1403/03/21 09:54

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: