علمی، پژوهشی و فناوری

اجرای طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد در دانشگاه تبریز

سازمان امور دانشجویان بر اساس تفاهم‌نامه‌ای طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر را در دو بخش خواهران و برادران به مدت ۸ روز و با حضور ۶۰۰ نفر به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : 

مراسم امضای تفاهم‌نامه برگزاری طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال ۱۴۰۳ میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، سجاد پاکزاد رئیس دانشـگاه هنر اسلامی تبریز و سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در این مراسم گفت:‌ ۹۴ هزار نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند و متوجه شدم مهم ترین مسئله دانشجویان شاهد و ایثارگر موضوع اشتغال است. در برنامه هفتم توسعه به موضوع مهارت ‌یابی دانشجویان تاکید شده است، بر این اساس وزارت علوم با پشتوانه قانونی که یافت به بستر سازی این موضوع پرداخت.

هاشم داداش‌پور تصریح کرد: طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر یکی از برنامه‌‎هایی است که سازمان امور دانشجویان در این راستا برگزار می کند تا دانشجویان پس از تحصیل در رشته مورد علاقه خود مهارت کسب کنند و بتوانند پس از تحصیل، کسب و کار راه‌اندازی نمایند.

معاون وزیر علوم افزود: ماموریت‌ اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در حوزه‌های فرهنگی- اقتصادی و اجتماعی است در همین راستا در دو سال اخیر برای اولین بار برنامه‌های متنوعی را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر تدوین،برنامه ریزی و به مرحله اجرا رساندیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: عزتمندی فرزندان شهدا، توانمند سازی فرزندان شهدا و ایثارگر و در آخر هویت بخشی فرزندان شهدا سه شاخصه ای است که ما باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم و در راستای آن به فعالیت بپردازیم، امیدورریم در این مسیر سربلند باشیم.

https://stnews.ir/short/NBrW1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: