علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید گوگل،

اضافه‌شدن حالت تصویردرتصویر خودکار به گوگل میت

گوگل میت اکنون به‌طور خودکار هنگام تغییر تب در مرورگر کروم به حالت تصویردرتصویر می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  گوگل اعلام کرد که گوگل میت اکنون هنگام تغییر کاربر به تب دیگر، به حالت تصویر‌در‌تصویر (PiP) تغییر پیدا خواهد کرد. به‌لطف این ویژگی، کاربران می‌توانند هنگام مشاهده‌ی فید تماس ویدئویی خود در حالت PiP، وب‌سایت‌های دیگر را بررسی کنند.

گوگل اعلام کرده است Google Meet اکنون به طور خودکار هنگام تغییر تب در مرورگر کروم به حالت تصویر در تصویر می‌رود

نئووین می‌نویسد که قابلیت تغییر خودکار تصویر‌درتصویر در گوگل میت به‌تدریج برای همه‌ی ‌کاربران منتشر خواهد شد. این ویژگی درحال‌حاضر به‌صورت انحصاری برای کاربران گوگل کروم روی کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ دردسترس است.

گوگل اعلام کرده است Google Meet اکنون به طور خودکار هنگام تغییر تب در مرورگر کروم به حالت تصویر در تصویر می‌رود

اگر از تغییر خودکار به حالت PiP هنگام تغییر تب خوشتان نمی‌آید، می‌توانید به تنظیمات قدیمی بازگردید. برای این کار، باید به نوار URL کروم بروید، روی دکمه‌ی «مشاهده‌ی اطلاعات سایت» (View site information) کلیک و سپس گزینه «تصویردرتصویر خودکار» (Automatic picture-in-picture) را خاموش کنید.

Google Meet اخیراً ویژگی جدید Take notes for me را معرفی کرده است که از Google AI برای رونویسی و خلاصه‌سازی جلسات در زمان واقعی استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا روی جلسات خود تمرکز کنند و دیگر به یادداشت‌برداری دستی نیازی نداشته باشند.

https://stnews.ir/short/N2dEY
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: