علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری سامسونگ،

افشای طراحی احتمالی گوشی W25 Flip سامسونگ

گوشی تاشو جدید W25 Flip سامسونگ ظاهری مشابه گلکسی زد فلیپ ۶ دارد؛ اما کمی سنگین‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  گوشی جدید W25 Flip سامسونگ در فهرست تأییدیه TENAA در چین ظاهر شده است. این دستگاه طراحی مشابهی با Galaxy Z Flip 6 دارد و به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نمایشگر ۶/۷ اینچی، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. همچنین، از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نئووین می‌نویسد که غول فناوری کره‌ای قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی، نسخه ویژه‌ Galaxy Z Fold 6 را در کره‌جنوبی و چین عرضه کند. در‌حالی‌که افشای اطلاعات و شایعات درباره این گوشی مدتی است به‌گوش می‌رسد، تیزر رسمی دعوت‌نامه سامسونگ که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، تاریخ احتمالی رونمایی را ۲۱ اکتبر اعلام کرده است.

این گوشی تاشو قرار است در دو بازار مهم عرضه شود. در کره‌جنوبی، این محصول با نام Galaxy Z Fold 6 Special Edition شناخته و در چین با عنوان سامسونگ W25 معرفی خواهد شد. آنچه توجه کاربران را جلب کرده، احتمال معرفی نسخه جدید از سری W سامسونگ به نام W25 Flip سامسونگ است. گواهینامه TENAA در چین طراحی این گوشی تاشو را فاش کرده و اطلاعات جدیدی در این زمینه ارائه داده است.

طبق فهرست گواهینامه TENAA، گوشی W25 Flip سامسونگ از نظر طراحی شباهت زیادی به Galaxy Z Flip 6 دارد. ابعاد این گوشی تاشو ۱۶۵/۱ در ۷۱/۹ در ۶/۹ میلی‌متر و وزنش ۱۹۸ گرم است که سنگین‌تر از گلکسی زد فلیپ ۶ است. این افزایش وزن ممکن است به‌دلیل استفاده از مواد مختلف در ساخت بدنه آن باشد. همچنین، پنل پشتی گوشی با لوگو خاص Heart of the World مزین شده است که ظاهری منحصر‌به‌فرد به آن می‌بخشد.

از‌نظر مشخصات فنی، W25 Flip سامسونگ صفحه‌نمایش اصلی ۶/۷ اینچی با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. صفحه‌نمایش خارجی این گوشی نیز ۳/۴ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۴۸ است. در فهرست گواهینامه TENAA، این گوشی با شماره مدل SM-W7025 و در رنگ مشکی ظاهر شده است.

قلب تپنده گوشی W25 Flip سامسونگ پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که آن ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. Samsung W25 Flip به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن تعبیه شده که برای عکاسی و تماس‌های ویدئویی باکیفیت طراحی شده است.

https://stnews.ir/short/eoZDW
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: