کتاب‌ها، مقالات و مجلات

وزیر علوم در شورای راهبری موسسه ISC مطرح کرد:

ایجاد بستر تشویقی برای انتشار مقالات علوم انسانی ایرانی در دنیا

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معاونت پژوهشی وزارت علوم با همکاری صاحبنظران دانشگاهی، راهکارهای تشویقی افزایش مقالات علوم انسانی ایران در نمایه‌های جهانی را تدوین کند.

به گزارش از خبرگزاری علم و فناوری؛ به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در شورای راهبری موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد؛ این موسسه را مغز و قلب علم و فناوری ایران و جهان اسلام دانست و تاکید کرد: هر چقدر از این موسسه حمایت کنیم کم است و جا برای حمایت بیشتر دارد.

وی افزود: در دوره جدید مدیریت این مرکز، شاهد هستیم مدیر جدید به صورت شبانه روزی برای توسعه این مرکز و معرفی فعالیت‌های آن وقت می‌گذارد و برای معرفی چهره به چهره ظرفیت‌های مرکز به دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور سفر می‌کند.

زلفی‌گل اظهار داشت: هم‌اکنون در شورای راهبری موسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام، افراد باتجربه کافی و اهل علم وجود دارد که با مباحث پژوهشی کاملا آشنا هستند و از این حیث شاید شورای راهبری این دوره استثنا باشد.

وزیر علوم در این نشست بر بررسی کارشناسی و تخصصی آثار و پیامدهای استفاده از هوش مصنوعی در مقالات علمی توسط موسسه پایش علوم و فناوری تاکید و از مدیران این موسسه خواست در مجامع و گردهمایی‌های آیسسکو (سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ) حضور موثر داشته باشند.

https://stnews.ir/short/4ZPQV
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت