علمی، پژوهشی و فناوری

برای نخستین بار پیکسل ۹ پرو فولد در دست یک کاربر واقعی دیده شد

در حالی که زمان زیادی تا معرفی محصول بعدی گوگل باقی نمانده است، دستگاه واقعی پیکسل ۹ پرو فولد برای نخستین بار در دنیای واقعی و در دست یک کاربر مشاهده شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : پیش از معرفی محصولات بعدی گوگل و رویداد سخت‌افزاری شرکت کلیه اطلاعات مربوط به محصولات فاش شده است. اکنون تقریباً تمامی کاربران می‌دانند که گوگل قصد دارد در این رویداد ۴ گوشی هوشمند جدید پیکسل را معرفی کند. این دستگاه‌ها شامل پیکسل ۹۹ پرو ۹ پرو ایکس ال و ۹ پرو فولد است. دستگاه آخر که گوشی تاشو است که بیش از معرفی تصویر واقعی آن نیز در دسته کاربر منتشر شده است.

طبق گزارشی که اخیراً اندروید آتوریتی در این مورد منتشر کرده دستگاه پیکسل ۹ پرو فولد در استارباکس تایوان در دستان یک شخص کاربر دیده شده و عکسی پنهانی نیز از دستگاه گرفته شده است. با این حال عکس منتشر شده کاملاً با ویدیوی تبلیغاتی لو رفته و رندرهای افشا شده قبلی تطابق دارد. البته گوشی مشاهده شده در تصویر شامل یک قاب رسمی گوگل با لوگوی G است.

به نظر می‌رسد این قاب باعث یکنواخت کردن برآمدگی دوربین در قاب عقب بوده و استفاده از آن را روی سطح صاف راحت‌تر خواهد کرد. همچنین با کمک این محافظ امکان تشخیص ضخامت قاب کمی سخت شده است. اما در صورت ضخیم بودن قاب می‌توان فهمید پیکسل 9 پرو فولد نسبت به مدل قبلی خود بسیار نازک‌تر است.

این عکس جنبه‌های دیگری از گوشی تاشو جدید گوگل مانند حالت باز شدن، برآمدگی دوربین مربعی، صفحه نمایش بلندتر نسبت به مدل‌های قبلی، قرارگیری ناچ دوربین در قسمت بالای صفحه نمایش بیرونی و همچنین دکمه‌های بغل دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. در قسمت بالا بریدگی‌هایی برای میکروفون و بلندگو را شاهد هستیم. گوگل قصد دارد از گوشی‌های سری پیکسل ۹ و پیکسل واچ ۳ در رویداد ۱۳ آگوست یا ۲۳ مرداد رونمایی کند.

https://stnews.ir/short/eGyOX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: