پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری ,علمی، پژوهشی و فناوری

برترین‌های مسابقات برنامه نویسی المپیک فناوری معرفی می‌شوند

مدیر مسابقات برنامه نویسی المپیک فناوی رقابت‌های برنامه نویسی از جزئیات رقابت‌های پایتون_جنکو در این المپیک خبر داد و گفت: برترین های این مسابقات امروز معرفی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : علی لطفی مدیر مسابقات برنامه نویسی المپیک فناوری  رقابت‌های برنامه نویسی امروز در حاشیه آغاز رقابت های تیم های ایرانی در المپیک فناوری که درمحل پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: رقابت‌های برنامه نویسی در ۴ مسیر برگزار می‌شود، امروز رقابت پایتون _جنکو برگزار می‌شود و در طی آن تیم‌ها در مدت ۳ ساعت به سوالات پاسخ خواهند داد.

وی افزود: قبل از این رویداد، رقابت انتخابی به صورت آنلاین برگزار شد که طی آن از بین ۸۱۲ شرکت کننده در مسیر پایتون_جنکو حضور داشتند و امروز میزبان نفرات برتر آنها هستیم.

به گفته وی؛ تعداد شرکت کنندگان در رقابت امروز پایتون-جنکو را ۱۲۲ نفر ذکر کرد و یادآور شد: رقابت در این لیگ به صورت تیم‌های دو نفره است.

مدیر مسابقات پایتون-جنکو خاطر نشان کرد: به طور کلی در مسابقات برنامه نویسی، ۳ هزار و ۲۹۶ نفر در مرحله اول انتخابی در ۴ لیگ این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: رقابت امروز پایتون یک روزه است و امروز فینال آن برگزار می‌شود و تا ظهر امروز برترین‌های این رقابت معرفی خواهد شد.


به گفته وی؛ ۳ تیم برتر برنامه نویسی در روز اختتامیه المپیک فناوری معرفی می‌شوند. تیم‌های چهارم تا هشتم این رقابت نیز جوایزی اعطا می‌شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت توضیح داد: برگزاری مسابقه در سامانه کوئرا است. این سامانه میزبان ارائه سوالات رقابت برنامه نویسی است.

https://stnews.ir/short/N3oQ1
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: