علمی، پژوهشی و فناوری

برگزاری قرارگاه جهاد علمی شهرستان بجنورد

جلسه قرارگاه جهاد علمی شهرستان بجنورد با هدف بررسی پیشرفت‌های علمی و برنامه‌ریزی برای ارتقاء فعالیت‌های پژوهشی و نوآوری در حوزه‌های مختلف برگزار شد. این جلسه فرصتی است تا نخبگان، مسئولان و فعالان علمی گردهم آیند و راهکارهای عملی برای تحقق اهداف علمی شهرستان را ارائه دهند.p

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : مرضیه وحدانی، دبیر قرارگاه جهاد علمی بجنورد در دفتر فرماندهی سپاه جوادالائمه با حضور فرمانده ناحیه، جانشین فرماندهی، مسئول هسته مطالعات صنعت، مسئول هسته مطالعات کشاورزی، مسئول هسته مطالعات علوم انسانی، مدیر مرکز رشد، مسئول فاوا، مسئول خبرگزاری ناحیه در خصوص آغاز فعالیت مرکز رشد و فناوری شهرستان بجنورد خبر داد.

مرضیه وحدانی ابتدا به تشریح فعالیت های قرارگاه علمی، مرکز رشد و هسته های مطالعاتی پرداخت و در ادامه موضوعات مختلف قرارگاه از جمله نحوه عملکرد هسته ها، برنامه های پیش رو در مرکز رشد و همچنین تولید محتوای علمی و تخصصی و عقد تفاهم نامه با مراکز علمی مطرح کرد.

دبیر قرارگاه در ادامه از فعالیت های مرکز که شامل تجهیز مرکز رشد تا هفته دفاع مقدس، افتتاحیه مکان جدید مرکز رشد امام صادق علیه‌السلام در هفته دفاع مقدس، تشکیل تیم های کاشف و پژوهشی برای طرح های باقرالعلوم توسط هسته های مطالعاتی خبر داد. 

محمد کمالیان، ریس مرکز رشد بجنورد از بررسی دو طرح فناورانه (کلید هوشمند و چندکاره، پرورش گیاه و کرم سفید) جهت حمایت مادی و معنوی توسط این مرکز در ابتدای شروع کار خبر داد.

 در پایان جلسه فرمانده ناحیه بجنورد توصیه هایی را پیرامون نقش بسیج علمی و جایگاه آن در سطح شهرستان و ظرفیت های استانی جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها ارائه نمود و از حمایت همه جانبه از مرکز رشد تاکید کرد.

مرکز رشد بجنورد در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

برگزاری قرارگاه جهاد علمی شهرستان بجنورد
https://stnews.ir/short/V0gqg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: