همایش‌ها و جشنواره‌ها ,علمی، پژوهشی و فناوری

برگزاری همایش علمی تحقیقات بازی‌های دیجیتال با محوریت «چت‌بات»

اپلیکیشن بله با فراخوان دو مقاله در زمینه امکان‌سنجی ارائه بازی بر بستر چت‌بات، درهفتمین همایش علمی تحقیقات بازی‌های دیجیتال شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : محمدصادق دهنادی دبیر هفتمین همایش علمی تحقیقات بازی‌های دیجیتال با اشاره به اینکه اپلیکیشن بله با حمایت از دو مقاله در زمینه امکان‌سنجی ارائه بازی بر بستر «چت‌بات» در کنار این رویداد قرار خواهد گرفت: تصریح کرد: این اقدام در راستای بررسی قابلیت‌های «چت‌بات» برای توسعه بازی‌های دیجیتال و افزایش تعامل کاربران بر بستر این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

دهنادی افزود: به این منظور، این اپلیکیشن برای مقالات برتر دو جایزه ۵۰ میلیون ریالی تخصیص داده است که به بهترین مقالات ارائه شده در این زمینه اهدا خواهد شد. این فراخوان فرصتی مناسب برای پژوهشگران و توسعه‌دهندگان بازی‌های دیجیتال فراهم می‌آورد تا ایده‌های نوین خود را در زمینه استفاده از چت‌بات‌ها به اشتراک بگذارند.

گفتنی است هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی ۲۰ و ۲۱ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی dgrconf.ir با ملاحظه فراخوان تفضیلی در بخش‌های اصلی، معرفی کتاب و پایان نامه‌های این همایش شرکت کنند.

https://stnews.ir/short/VlBQA
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: