علمی، پژوهشی و فناوری

برگزاری وبینار تخصصی معرفی و کاربرد نرم‌افزار Revit در صنعت ساخت

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف ترویج و توسعه فناوری‌های نوین، وبینار تخصصی معرفی و کاربرد نرم‌افزار Revit را در صنعت ساخت‌وساز و پروژه‌های BIM برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : در این وبینار که از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز یکشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳ در سامانه آموزش الکترونیکی مرکز به نشانی https://lms.bhrc.ac.ir/course/۱۲۳۷۹ برگزار می‌شود، مدیران، کارشناسان و مهندسان علاقمند به صنعت ساخت وساز  با تاریخچه، اهمیت و مزایای استفاده از نرم‌افزار Revit در صنعت ساخت‌وساز و پروژه‌های BIM، معرفی کلی نرم‌افزار، اصول و مفاهیم پایه، ابزارها و قابلیت‌های Revit در طراحی معماری، مهندسی سازه، طراحی سیستم‌های مکانیکی، طراحی سیستم‌های برق، ایجاد و مدیریت پروژه‌ها، مدلسازی و هماهنگی بین سیستم‌های مختلف، نمایش یک پروژه واقعی در محیط Revit و همچنین بررسی چالش‌های پروژه‌های BIM آشنا خواهند شد.

به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت‌کنندگان گواهی الکترونیکی حضور اعطاء خواهد شد. ضمناً پس از پایان دوره، محتوای دوره به‌ صورت ضبط شده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

https://stnews.ir/short/NKQqQ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت