همایش‌ها و جشنواره‌ها ,علمی، پژوهشی و فناوری

بسیج ظرفیت‌ها و بسترسازی برای نقش‌ آفرینی مردم در حوزه علم و فناوری

با حضور سردار مهدی‌نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح، دکتر رضوی‌نژاد، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، سردار هاشم غیاثی، فرمانده سپاه استان خراسان رضوی و سردار عیسایی معاون دانش و پژوهش سپاه از ۷ محصول دانش‌بنیان جدید در مشهد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  ۷ محصول دانش‌بنیان جدید با حمایت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی تولید و در مراسمی از این محصولات رونمایی شد.

این مراسم با حضور سردار مهدی‌نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح، دکتر رضوی‌نژاد، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، سردار هاشم غیاثی، فرمانده سپاه استان خراسان رضوی و سردار عیسایی معاون دانش و پژوهش سپاه برگزار گردید. 

دکتر رضوی‌نژاد رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی در کمتر از نیم قرن در شرایطی که همه مستکبران عالم درصدد متوقف کردن آن بودند، معجزه علم و ایمان را رقم زد. این کار با نفس امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت پذیرفت.

رضوی‌نژاد گفت: باید بدانیم که پیمودن مسیر عزت ما را به سرمنزل سعادت می‌رساند. باید اذعان کنیم که ما بدهکار انقلاب هستیم.

سردار مهدی نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم گفت: مشاوره، فراهم نمودن زیرساخت‌ها، ایجاد بازار و حمایت‌های تسهیلاتی بخشی از فعالیت‌های سازمان بسیج علمی در مسیر توسعه دانش‌بنیان‌ها است. در زمینه‌های مختلف کشاورزی، عمران، سلامت، فضایی و دریایی طرح و پروژه‌های متعددی داریم که در حال افتتاح و یا معرفی است.

https://stnews.ir/short/VdK2R
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: