علمی، پژوهشی و فناوری

جبران اختلالِ میلیارد دلاری با کارت‌های ۱۰ دلاری!

شرکت CrowdStrike برای جبران اختلال جهانی هفته گذشته که باعث ضرر مالی چندمیلیارد دلاری شد، به مشتریانش کارت‌های ۱۰دلاری خرید غذا داد!

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  شرکت CrowdStrike با دادن کارت‌های هدیه 10 دلاری به شرکای خود از وقوع اختلال جهانی عذرخواهی کرد.کارت هدیه ۱۰ دلاری خرید غذا از Uber Eats درحالی پپیشنهاد شده که شرکت بیمه Parametrix تخمین زده که این اختلال ضرر مالی بیش از 5 میلیارد دلاری (3.9 میلیارد پوند) برای شرکت‌های بزرگ داشته‌باشد.
شرکت امنیت سایبری CrowdStrike در پی اختلال روز جمعه گذشته، ایمیلی را برای شرکای خود ارسال کرده و ضمن ناراحتی و عذرخواهی نوشته است: برای ابراز قدردانی، هزینه فنجان قهوه یا میان وعده آخر شب شما با ما است.انگجت گزارش داد که برخی از کارت‌های هدیه توسط Uber Eats به عنوان تقلبی علامت‌گذاری شده‌اند و کسانی که سعی در استفاده از آن‌ها داشتند با پیامی مبنی بر اینکه این پیشنهاد توسط صادرکننده لغو شده مواجه شدند‌.
این شرکت در بیانیه ای گفت: ما این کارت های هدیه را برای هم تیمی ها و شرکای خود که به مشتریان در این شرایط کمک کرده اند ارسال کردیم. شرکت CrowdStrike علت این مشکل را به‌روزرسانی معیوب نرم‌افزار امنیتی خود اعلام کرد که باعث شد رایانه‌های دارای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت صفحه آبی مرگ را دریافت کنند. تقریباً 8.5 میلیون رایانه در سراسر جهان تحت تأثیر این اختلال قرار گرفتند.

https://stnews.ir/short/4Qvr7
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: