علمی، پژوهشی و فناوری

خانه نخبگان علمی بسیج دانشجویی استان اردبیل راه اندازی شد

خانه نخبگان علمی بسیج دانشجویی استان اردبیل با رویکرد حل مسائل استان و با حضور دانشجویان نخبه استانی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از اردبیل ،حافظعلی دلجو معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی در اولین جلسه خانه نخبگان علمی بسیج دانشجویی استان اردبیل اظهار کرد: رسالت اصلی خانه نخبگان را اهداف عالی بسیج دانشجویی نقش آفرینی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و رشد و کادر سازی دانشجوی تراز انقلاب با محوریت مسئله اساسی ملی و استانی و کنشگری علمی و تخصصی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حکمرانی است.

وی گفت : این جلسه در تاریخ ۱۶ خرداد ماه با دعوت از نخبگان دانشجویی دانشگاه های استان و حضور اکثریت نخبگان بسیج دانشجویی و کمیته انتخابات مسئولین سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان، جلسه انتخابات رئیس و نائب رئیس و دبیر خانه نخبگان بسیج دانشجویی استان اردبیل برگزار شد.

 

معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اردبیل افزود: به امید همفکری و نقش افرینی و راهبری تخصصی توسط اعضای خانه نخبگان بسیج دانشجویی استان اردبیل جهت حل نظام مسائل احصاء شده در سالهای گذشته توسط این معاونت، خانه نخبگان آماده ارائه راهکار تخصصی در حوزه های مختلف به مسئولین استانی می باشد.

دلجو بیان کرد: نقش آفرینی قشر جوان نخبه و سپردن مسئولیت ها جهت حل مسائل ملی و استانی با بهره گیری از پتانسیل تخصص و انگیزه و انرژی جوانان قطعا میتواند کمک کار و راهگشای مشکلات استان با تشکیل اتاق فکر این ظرفیت عظیم استانی باشد.

وی در پایان تصریح کرد: استفاده از هسته های علمی فعال در خانه نخبگان و ایجاد هسته های مسئله محور جدید از پتانسیل های این مجمع نخبگانی می باشد.

https://stnews.ir/short/VW7RV
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت