علمی، پژوهشی و فناوری

نرم افزار و اپلیکیشن،

رابط کاربری تماس‌های ورودی اپلیکیشن تلفن گوگل بازطراحی می‌شود

اهالی مانتین‌ویو در حال آزمایش رابط کاربری جدیدی برای تماس‌های ورودی در اپلیکیشن تلفن گوگل است. این رابط کاربری دکمه‌های جداگانه برای پذیرش و رد تماس دارد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  اپلیکیشن تلفن گوگل معمولاً به‌روزرسانی‌های بزرگی دریافت نمی‌کند؛ اما به‌نظر می‌رسد تغییر جدیدی در رابط کاربری تماس‌های ورودی در حال انجام است. بااین‌حال، Android Authority کشف کرده است که اپلیکیشن تلفن گوگل در حال دریافت به‌روزرسانی جدیدی است که رابط کاربری تماس‌های ورودی را با اضافه‌کردن دکمه‌های جداگانه برای پاسخ و رد تماس، تغییر می‌دهد.

تصویری از اپلیکیشن مذکور با رابط کاربری ساده‌تر و کاربرپسندتر برای تماس‌های ورودی به‌اشتراک گذاشته شده است. در این رابط جدید، به‌جای دکمه‌ی اسلایدی فعلی برای پذیرش یا رد تماس، دو دکمه‌ی مجزا برای این دو عمل در نظر گرفته شده است. این طراحی شباهت بیشتری به رابط کاربری تماس‌های ورودی در آیفون و بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دیگر دارد.

9to5google می‌نویسد که دکمه‌های «پاسخ» (سبز) و «رد» (قرمز) به‌ترتیب در سمت راست و چپ قرار گرفته‌اند و دسترسی سریع و آسان‌تری را برای پاسخ‌گویی به تماس فراهم می‌کنند. این طراحی جایگزین دکمه‌ی اسلایدی قبلی شده و تجربه‌ی کاربری را بهبود بخشیده است.

رابط کاربری تماس فعلی

در‌مقایسه‌با رابط کاربری قبلی، این تغییر که در نسخه ۱۴۵.۰.۶۷۲۶۹۰۸۵۰ اعمال شده، تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه می‌دهد و پاسخ‌دادن به تماس‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند. این تغییر جدید هنوز برای همه‌ی کاربران فعال نشده است و فقط در‌دسترس تعداد کمی از افراد قرار دارد.

https://stnews.ir/short/Vp3qP
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: