علمی، پژوهشی و فناوری

ربات پاسخگوی سوالات آموزشی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

ربات پاسخگوی سوالات اموزشی دانشجویان به منظور پاسخگویی به سوالات تمامی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه مسائل آموزشی (آیین نامه ها، بخشنامه ها، راهنمای ثبت درخواست خدمات آموزشی و ...) توسط کارشناسان ادارات زیرمجموعه مدیریت آموزشی دانشگاه (پذیرش و ثبت نام، دانش آموختگان، کمیسیون موارد خاص، کمیته منتخب شورای آموزشی، نظام وظیفه و ... ) طراحی و ارائه گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری از خراسان رضوی،ربات پاسخگوی سوالات آموزشی به منظور پاسخگویی به سوالات تمامی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه مسائل آموزشی (آیین نامه ها، بخشنامه ها، راهنمای ثبت درخواست خدمات آموزشی و ...) توسط کارشناسان ادارات زیرمجموعه مدیریت آموزشی دانشگاه (پذیرش و ثبت نام، دانش آموختگان، کمیسیون موارد خاص، کمیته منتخب شورای آموزشی، نظام وظیفه و ... ) طراحی و ارائه گردیده است.

🔹دانشجویان و دانش آموختگان محترم دانشگاه می توانند از طریق ربات پاسخگو، با توجه به نوع سوال وارد بخش موردنظر شده و سوال خود را ثبت و پاسخ آن را مستقیما از کارشناس مربوطه دریافت نمایند.

📌 ضمن اینکه در ربات پاسخگو، بخشی تحت عنوان سوالات پرتکرار قرار دارد که دانشجویان و دانش‌آموختگان محترم می‌توانند پاسخ بخشی از سوالات خود را که قبلا آماده گردیده دریافت کنند.

📌هم‌چنین دانشجویان و دانش آموختگان گرامی می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را مستقیما با مدیریت محترم آموزشی دانشگاه مطرح و پیگیری نمایند.

🌐 لینک ربات در پیام‌رسان تلگرام:
 T.me/EDU_FUM_BOT

انتهای پیام/ 

https://stnews.ir/short/V0r93
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: