علمی، پژوهشی و فناوری

رشد انفجاری قیمت نات‌ کوین؛ رمزارز جنجالی در جمع برترین‌ها

قیمت نات کوین از روز گذشته تاکنون با صعود حدود ۲۰ درصدی همراه بوده است تا باردیگر نگاه‌ها به این رمزارز خیره شوند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری؛ قیمت نات کوین با صعود چشمگیر بیش‌ از ۲۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۰٫۰۲۴ دلار رسید. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، این توکن با رتبه‌ی ۴۹ درحال‌حاضر بین ۵۰ رمزارز برتر جهان ازنظر ارزش بازار قرار گرفته است.

قیمت نات کوین چقدر است؟
رمزارز نات کوین که ابتدا به‌عنوان بازی تلگرامی ساده شروع به‌کار کرد و کمتر کسی باور داشت روزی بتوان سکه‌های مجازی آن را به پول واقعی تبدیل کرد، اکنون سروصدای زیادی در جامعه‌ی کریپتو ایجاد کرده است.

قیمت نات کوین پس‌ از عرضه‌ی اولیه نوسان‌های شدیدی را تجربه کرد و در برخی صرافی‌ها مثل بایننس حتی به بیش از ۰٫۰۳۷ دلار هم رسید؛ اما پس از آغاز فروش سنگین تریدرها، با سقوط حدود ۸۷ درصدی به ۰٫۰۰۴ دلار کاهش یافت.

 CoinMarketCap
درحال‌حاضر، حجم بازار نات کوین به بیش‌ از ۲٫۴ میلیارد دلار رسیده که درمقایسه‌با حجم ۷۰۰ میلیون‌ دلاری روزهای اول فهرست‌شدنش در صرافی‌ها، افزایش چشمگیری یافته است. این موضوع از افزایش علاقه‌ی معامله‌گران به خریدوفروش نات کوین خبر می‌دهد و به‌خصوص با نوسان‌های زیادش، در کانون توجه نوسان‌گیران قرار گرفته است.

جامعه‌ی نات کوین با سرعتی سرسام‌آور به رشد خود ادامه می‌دهد و باید دید تب‌وتاب آن چه‌ زمانی پایان خواهد یافت و سرانجام پروژه چه خواهد شد.

اگر نگاهی به تاریخچه‌ی رمزارزها بیندازیم، پروژه‌های بسیار زیادی روی‌ کار آمدند که هرکدام برای مدتی رشد‌های عجیب‌وغریبی را تجربه‌ کردند؛ اما درنهایت با فروکش‌کردن تب‌وتاب اولیه، برای همیشه فراموش شدند. شاید نات‌ کوین هم به سرنوشتی مشابه دچار شود.

https://stnews.ir/short/4yMj4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
دسته بندی ها
علم و فناوری
دانشگاه‌
رشد و نوآوری
مستندات علمی
همایش
دانش بنیان
سلامت