علمی، پژوهشی و فناوری

فناوری جدید سونی،

سونی کنترلر اختصاصی بازی Astro Bot را برای PS5 رونمایی کرد

سونی کنترلر DualSense ویژه‌ی بازی Astro Bot را با عرضه‌ی محدود و قیمت ۸۰ دلار برای PS5 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری :  کنترلر بازی Astro Bot مخصوص پلی‌استیشن ۵ معرفی شد. سونی تعداد محدودی از این کنترلر‌ها تولید کرده و قرار است پیش‌فروش آن را از ۹ آگوست (۱۹ مرداد) با قیمت ۷۹/۹۹ دلار آغاز کند. این کنترلر هم‌زمان با انتشار بازی Astro Bot استودیو Team Asobi در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) به بازار می‌آید.

طراحی کنترلر شامل جزئیات آبی رنگ و خطوط علمی‌تخیلی و چشم‌های بازی‌گوش Astro روی صفحه‌ی لمسی آن قرار گرفته است. این کنترلر نه‌تنها جذابیت بصری دارد؛ بلکه با تم بازی Astro Bot هماهنگ است و تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد.

سونی از کنترلر DualSense ویژه بازی Astro Bot با عرضه محدود برای PS5 رونمایی کرد.

به‌نقل از گیم اینفورمر، این کنترلر ویژه نشان‌دهنده‌ی تعهد سونی به ارائه‌ی محصولات با‌کیفیت و جذاب برای طرفداران خود است. طراحی منحصر‌به‌فرد کنترلر Astro Bot که با الهام از شخصیت محبوب Astro Bot انجام شده، علاوه‌بر زیبایی حس جدیدی از تعامل با بازی را به کاربران ارائه می‌دهد.

کنترلر DualSense با ویژگی‌های جدید و بهبود‌یافته‌ی خود، ازجمله قابلیت‌های لمسی پیشرفته و بازخورد لمسی، تجربه‌ی بازی را واقعی‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.

عرضه‌ی این کنترلر ویژه هم‌زمان با انتشار بازی جدید Astro Bot، از هماهنگی و تلاش سونی برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن به کاربران خود حکایت می‌کند.

https://stnews.ir/short/V9Y70
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: