علمی، پژوهشی و فناوری

تحلیلگر سرشناس:

فروش آیفون ۱۶ تاکنون مطابق انتظارات بوده است

یکی از تحلیلگران سرشناس ادعا می‌کند که آمار فروش آیفون ۱۶ تا این لحظه مطابق با پیش‌بینی‌های اپل بوده است.

به گزارش پایگاه خبری علم و فناوری : همین چند هفته پیش بود که سری جدید گوشی اپل، یعنی آیفون ۱۶، عرضه شدند و حال زمان مناسبی است تا با استفاده از گزارش‌های زنجیره‌ی تأمین متوجه وضعیت آمار فروش آیفون‌های جدید شویم. امروز مینگ‌چی کوئو طی گزارشی با جزئیات امیدوار‌کننده، از آمار فروش آیفون ۱۶ حرف زد.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر زنجیره‌ی تأمین، به‌روزرسانی از گزارش‌هایی مربوط به روند ارسال سری آیفون ۱۶ به فروشگاه‌ها ارائه کرد. بزرگ‌ترین نتیجه از گزارش این است که ظاهراً اعداد فروش با انتظارات مطابقت دارد و کاهشی در آمار زنجیره‌ی تأمین دیده نمی‌شود.

معمولاً چند هفته پس از رونمایی محصولی بزرگ، زمانی است که نشانه‌هایی از کاهش احتمالی فروش آن محصول بروز می‌کند. اپل اعداد فروش را به‌اشتراک نمی‌گذارد؛ اما یکی از راه‌های پی‌بردن به این مسئله، بررسی کاهش یا افزایش در آمار زنجیره‌ی تأمین است.

به‌نظر می‌رسد که خط تولید آیفون ۱۶ با اینکه هنوز هیچ‌یک از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل را ندارد، انتظارات فروش شرکت را برآورده می‌کند. کوئو ادعا می‌کند با اینکه تقاضا برای آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس کمتر از سال گذشته بوده است؛ اما به‌نظر می‌رسد نسخه‌های پرو گوشی‌های اپل عملکرد بهتری دارند.

کوئو اشاره می‌کند که از تأمین‌کنندگان خواسته شده است تا در طول تعطیلات ملی چین به تولید دو نسخه‌ی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس ادامه دهند. این موضوع نشان می‌دهد تقاضا برای مدل‌های پرو تاکنون به‌طور کلی با انتظارات مطابقت داشته است.

هنوز سؤالات زیادی درباره‌ی فروش آیفون ۱۶ وجود دارد و داده‌های گویا‌تر اعداد فروش واقعی آيفون را شفاف‌تر خواهند کرد. انتظار می‌رود این داده‌ها در اوایل آبان‌ماه و با گزارش درآمد سه‌‌ماهه‌ی اپل منتشر شوند.

https://stnews.ir/short/4LJEq
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر: